• Sanzibar

Har du bild på dig och ditt nyfödda barn på förlossningsrummet?

Intressant att se hur nyblivna föräldrar kommer ihåg fotandet i detta skede! Vi glömde nämligen totalt bort dessa viktig bilder ????

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du bild på dig och ditt nyfödda barn på förlossningsrummet?
  • Linnis92

Japp, några stycken! Dock inga vackra bilder så kommer aldrig visa upp dom, är ett minne för oss.

• Meriall

På första barnet har jag en jättefin bild på mig och barnet några sekunder efter förlossningen. Andra föddes för tidigt och jag var själv på förlossningen så har ingen bild där även fast jag fick träffa och titta på henne en stund innan de förde iväg henne. Har första bilden från när hon ligger med slangar och grejer på värmesängen.

• Guapa

Första förlossningen slutade på operation så där blev det inte så mycket bilder. Det kompenserade vi på den andra, med flera fantastiskt fina bilder.

I ärighetens namn saknar jag inte bilder från den första förlossningen. Jag upplevde det aldrig som fantastiskt utan mest stressigt och forcerat och inget jag direkt vill se tillbaka på. Andra gången gick mycket bättre och det speglas även i stämningen på bilderna :)

• Vysterbol

Nej, för jag vill inte ha. Jag mådde verkligen inget vidare värst då och vill inte ha det förevigat.

Svar på tråden Har du bild på dig och ditt nyfödda barn på förlossningsrummet?