• Uffeking

Bröstknull

Vad tycker ni tjejer / kvinnor om att bli knullad mellan brösten?

Själv så tycker jag att det är så sexigt att lägga den mellan brösten.

• Svar på tråden Bröstknull
  • Uffeking
    Man 78 skrev 2017-06-16 13:19:02 följande:

Jag tycker det är eggande pga det visuella, och det känns mjukt och skönt. Extra trevligt är det om tjejen försöker komma åt att slicka när fjongen tittar ut.

Men varför är då många tjejer tveksamma eller avvisande till bröstknull?

Många svarar att de gillar att suga men bröstknull verkar mycket mindre intressant. För en tjej är det väl strunt samma om killen njuter av munnen eller av brösten?

Vad är upphetsande med att ha kuk i munnen men inte mellan brösten?

Håller med dig
  • Anonym (Mmm...)

Min kille har gjort allt med mina bröst. Knullat dem, sprutat på dem och kissat på dem.

• saraaa3

När jag var 16 och tillsammans med min dåvarande pojkvän fick han köra mellan brösten.

Inget jag brukar göra ni för tiden utan det passar mer bröstfixerade små killar.

• Anonym (l)

Mest löjligt. Inte sexigt alls.

Skulle mest sucka åt en pojke som ville göra det. Känns som fjorton-år-sett-porrfilm typ

• Man 78
    saraaa3 skrev 2017-06-16 21:28:24 följande:

När jag var 16 och tillsammans med min dåvarande pojkvän fick han köra mellan brösten.

Inget jag brukar göra ni för tiden utan det passar mer bröstfixerade små killar.

Anonym (l) skrev 2017-06-16 21:49:42 följande:

Skulle mest sucka åt en pojke som ville göra det. Känns som fjorton-år-sett-porrfilm typ

Anonym (l) skrev 2017-06-16 21:49:42 följande:

Hur är er inställning till att suga av en kille? Med tanke på min fråga ovan.
  • Anonym (Pattknullad)

Jag blir upphetsad av det. Varför? Jo för min sambo blir så kåt av att trycka ihop mina bröst och stoppa kuken emellan, han blir stenhård och det gör att jag blir upphetsad av hans upphetsning.

So big like!

Jag brukar när han ligger naken bara spotta mellan tuttarna och stopps kuken emellan och vips så får man sex.

• Pussan
    Anonym (Pattknullad) skrev 2017-06-16 22:20:29 följande:

Jag blir upphetsad av det. Varför? Jo för min sambo blir så kåt av att trycka ihop mina bröst och stoppa kuken emellan, han blir stenhård och det gör att jag blir upphetsad av hans upphetsning.

So big like!

Jag brukar när han ligger naken bara spotta mellan tuttarna och stopps kuken emellan och vips så får man sex.

Bra, så ska det ju vara. För mig är det ingen stor njutning direkt, men däremot indirekt som flera andra har skrivit. Blir killen så kåt, så blir ju jag kåt av att han är så kåt...och att få sprutet rakt i fejjan är ju alltid härligt och så slutar ju de flesta pattknull. Väl?
  • Anonym (man x)

Älskar bröst och stora bröst i synnerhet. De är så vackra och mjuka.

Kan för mitt liv inte förstå varför bilde av dessa ska förfulas av min kuk?

Föredrar att hon lutar sig framåt när hon rider mig och låter dem smeka mitt ansikte...mmmm

• Anonym (tyiop)

Helt poänglöst för min del. Stod ut med det en Delin ungdom men nu gör jag saker för att JAG vill och inte för killen vill. Mina bröst är känsliga på bröstvårtorna - stimulera dem istället. Håller med om att det känns väldigt porrfilmsskadat .

• hejnina
    Man 78 skrev 2017-06-16 13:19:02 följande:

Många svarar att de gillar att suga men bröstknull verkar mycket mindre intressant. För en tjej är det väl strunt samma om killen njuter av munnen eller av brösten?

Vad är upphetsande med att ha kuk i munnen men inte mellan brösten?

Tja.. jag vet faktiskt inte? Jag älskar att suga kuk men känner ju att det finns en poäng i din undran, varför det är mer upphetsande med en kuk i munnen än mellan brösten.

För mig kan det kanske vara känslan av att han har kontrollen? Att jan styr när jag får andas och så? Jag gillar ju att få kuken långt ner i halsen också.. medan bröstknull inte har samma kontroll inbyggt i sig?

Sen gillar jag ju smaken av en (rentvättad) kuk också.. och sperma. Så det bidrar ju.
  • Man 78
    hejnina skrev 2017-06-17 20:43:43 följande:
    Tja.. jag vet faktiskt inte? Jag älskar att suga kuk men känner ju att det finns en poäng i din undran, varför det är mer upphetsande med en kuk i munnen än mellan brösten.

För mig kan det kanske vara känslan av att han har kontrollen? Att jan styr när jag får andas och så? Jag gillar ju att få kuken långt ner i halsen också.. medan bröstknull inte har samma kontroll inbyggt i sig?

Sen gillar jag ju smaken av en (rentvättad) kuk också.. och sperma. Så det bidrar ju.
    Tackar för svar, oftast får man bara höra att den ene tycker si eller så, aldrig eller sällan en motivation. Så tummen upp för det. Roligast är att få höra någons motivation, att få någon annans perspektiv. Kul att bolla idéer och åsikter med någon av motsatt kön, alltid lär man sig nått.
  • mojo81
    saraaa3 skrev 2017-06-16 21:28:24 följande:

Eller äldre bröstficerade män ;)

Kvinnokroppen är fantastisk och ska smekas med tända lampor och spegelväggar!

Anledningen till mitt tycke för bröstknull och Ollonsmek på bröstvårtan

Är pga två härligt fantastiska delar som är nr 1:glidmedel i massor

och nr 2: den visuella härligheten,

jag är lite av en glo-nörd brukar frun tillägga
  • Anonym (?)

Jag gjorde det en gång och fick utlösning över dem... det var inget för mig.

Svar på tråden Bröstknull