Hur ofta masserar ni er kille/man?
Dagligen/någon gång i månaden/aldrig osv.
Dagligen/någon gång i månaden/aldrig osv.
Jag masserar min fru två till tre gånger i veckan. Hon älskar verkligen det.
Aldrig
Dagligen och ibland flera gånger om dagen
Typ aldrig. Han får det via friskvård på jobbet varje vecka.
Han masserar däremot mig 2-3 Ggr i veckan för att han tycker om att ta på mig. Han tycker inte att jag är stark nog för att massera honom ordentligt.
Han föredrar att jag kliar honom på ryggen istället för masserar. Det gör jag varje gång han är hos mig.
Aldrig, varken han eller jag är mycket för massage, för mig är massage endast för medicinskt syfte, inget erotiskt alls
Får massage av min fru ca 5 gånger per vecka. Hon blir i sin tur kliad på ryggen/rumpan.
När han antyder att han vill det genom att säga att han har ont någonstans. Varannan vecka kanske.
Min man vill hellre att jag kliar honom på ryggen och det gör jag varje kväll i tvsoffan...och han ger mig fotmassage när jag sitter med "paddan" varje kväll.
I princip dagligen
Han tycker att det är avslappnade, smärtlindrande och dessutom mysigt och intimt
Jag tycker för övrigt också att det är det bästa sättet att varva ner med efter en stressig dag och det lindrar också smärta för mig och ibland masserar han mig om jag har svårt att somna och det funkar väldigt bra!
Aldrig, varken han eller jag är mycket för massage, för mig är massage endast för medicinskt syfte, inget erotiskt alls