• Anonym (Massören)

Hur ofta masserar ni er kille/man?

Dagligen/någon gång i månaden/aldrig osv.

• Svar på tråden Hur ofta masserar ni er kille/man?
  • Anonym (Anonym)

Jag masserar min fru två till tre gånger i veckan. Hon älskar verkligen det.

• Anonym (Patrik)

Dagligen och ibland flera gånger om dagen

• kivirush

Typ aldrig. Han får det via friskvård på jobbet varje vecka.

Han masserar däremot mig 2-3 Ggr i veckan för att han tycker om att ta på mig. Han tycker inte att jag är stark nog för att massera honom ordentligt.

Säger lite vad jag vill.
  • LionQueen88

Han föredrar att jag kliar honom på ryggen istället för masserar. Det gör jag varje gång han är hos mig.

• sextiotalist

Aldrig, varken han eller jag är mycket för massage, för mig är massage endast för medicinskt syfte, inget erotiskt alls

• John22

Får massage av min fru ca 5 gånger per vecka. Hon blir i sin tur kliad på ryggen/rumpan.

• Anonym (Tjejkompisen)

När han antyder att han vill det genom att säga att han har ont någonstans. Varannan vecka kanske.

• Anonym (Anonym 49år)

Min man vill hellre att jag kliar honom på ryggen och det gör jag varje kväll i tvsoffan...och han ger mig fotmassage när jag sitter med "paddan" varje kväll.

• New  Dawn

I princip dagligen

Han tycker att det är avslappnade, smärtlindrande och dessutom mysigt och intimt

Jag tycker för övrigt också att det är det bästa sättet att varva ner med efter en stressig dag och det lindrar också smärta för mig och ibland masserar han mig om jag har svårt att somna och det funkar väldigt bra!

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Massören)
    sextiotalist skrev 2017-06-15 08:08:13 följande:

Aldrig, varken han eller jag är mycket för massage, för mig är massage endast för medicinskt syfte, inget erotiskt alls

Precis, det är därför många par masserar varandra - för att det är bra kroppen och fysiken. Det behöver man ingen läkare till.
Svar på tråden Hur ofta masserar ni er kille/man?