Hur många dagar med hög fertilitet fick du innan maximal?
Finns säkert fler såna här trådar. Vill ha så många svar sim möjligt tack :) Jag är inne på femte dagen med hög ich bara två stickor kvar.
Finns säkert fler såna här trådar. Vill ha så många svar sim möjligt tack :) Jag är inne på femte dagen med hög ich bara två stickor kvar.
Jag har använt ÄL test en gång förut, i mars detta året. Då använde jag RFSU och det blev aldrig positivt, fick bara en stegring och jag blev gravid men fick mf. Började med att testa en gång per dag men de sista dagarna testade jag då på fm och kväll. Men nu med digitalt om jag missat ÄL så borde det visa låg fertilitet istället för hög va?
Ja precis CB med dubbel hormonindikator. Ok hoppas på maximal nu antingen imorgon eller lördag :)
Fick aldrog Maximal, blev gravid ändå.
Har en 28 dagens cykel o började testa på dag 8 , fick blinkade gubbe dag 9 o har fortfarande bara fått blinkade hittills (är på dag 13 nu ) har provat två gånger per dag både igår och idag men är fortfarande blinkande :/ börjar tappa hoppet om o få en fast . Hur vanligt är de o ha ägglossning typ dag 15-16 när man har en 28 dagars cykel ?
Hej!
Idag är min gubbe fast. Det var rund ring i två dagar, blinkande i fem dagar och idag fast :) Vi började ligga redan på första blinkande dagen och fortsätter nu till sön kväll :) Jo visst kan det ändras/strula lite efter mf. Men jag tror min cykel är något så när iaf. Lycka till du också:)