suga efter analsex
Heej jag har en fråga, är det bara jag som tycker det är sexigt att se tjejen suga av kuken efter analsex..? är detta normalt och hur ställer sig tjejer här på sidan till det?
Heej jag har en fråga, är det bara jag som tycker det är sexigt att se tjejen suga av kuken efter analsex..? är detta normalt och hur ställer sig tjejer här på sidan till det?
Ja det är bara du som gillar det.
Hu, vad otrevligt.
Skulle du själv kunna tänka dig att slicka på något som varit i röven på en annan person?
Som tjej ställer jag mig så här: sug din egen j*a kuk. Jag tänker inte göra det.
Jag suger alltid min killes kuk efter analsex. Det är ju rent, inte så att vi skulle fortsätta om det blev äckligt.
Jag har inget emot att suga efter att killen knullat mig i röven.
Hahahahaha. Härligt se alla lättkränkta kvinnor:
"Sug din egen jvla kuk"
Har inga problem med att suga efter att ha blivit påsatt i analen. Vid ett tillfälle smakade det...... mindre trevligt....... men då var det bara att avbryta och tvätta den. Alla andra gånger har det varit lugnt.