• Nicke92

suga efter analsex

Heej jag har en fråga, är det bara jag som tycker det är sexigt att se tjejen suga av kuken efter analsex..? är detta normalt och hur ställer sig tjejer här på sidan till det?

• Svar på tråden suga efter analsex
  • Anonym (yack...)

Skulle du själv kunna tänka dig att slicka på något som varit i röven på en annan person?

• Anonym (Ffghg)

Som tjej ställer jag mig så här: sug din egen j*a kuk. Jag tänker inte göra det.

• Anonym (Signe)

Jag suger alltid min killes kuk efter analsex. Det är ju rent, inte så att vi skulle fortsätta om det blev äckligt.

• LionQueen88

Jag har inget emot att suga efter att killen knullat mig i röven.

• Anonym (shithead)
    Nicke92 skrev 2017-06-17 15:24:55 följande:

Heej jag har en fråga, är det bara jag som tycker det är sexigt att se tjejen suga av kuken efter analsex..? är detta normalt och hur ställer sig tjejer här på sidan till det?

Tror inte det finns en levande tjej med förnuftet i behåll som skulle utföra en så grotesk handling: Skulle du?

Tror du tittat lite för mycket på porr och tappat verklighetsuppfattningen. Smaka på din egen avföring så kanske du får svaret du söker!
  • LionQueen88
    Anonym (shithead) skrev 2017-06-17 22:12:56 följande:
    Tror inte det finns en levande tjej med förnuftet i behåll som skulle utföra en så grotesk handling: Skulle du?

Tror du tittat lite för mycket på porr och tappat verklighetsuppfattningen. Smaka på din egen avföring så kanske du får svaret du söker!
    Räcker att du läser igenom denna tråd så ser du två st. som gör det. Kan inte tala för Signe men jag har förnuftet i behåll. 
  • hejnina

Har inga problem med att suga efter att ha blivit påsatt i analen. Vid ett tillfälle smakade det...... mindre trevligt....... men då var det bara att avbryta och tvätta den. Alla andra gånger har det varit lugnt.

Svar på tråden suga efter analsex