• Anonym (Äcklad)

Styvsyskon hade samlag

Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.

• Svar på tråden Styvsyskon hade samlag
  • Anonym (LOL)
    Anonym (Äcklad) skrev 2017-06-17 18:33:38 följande:
    VI TRODDE FÖRST att hon onanerade. Men sedan fick vi aningar om att hon kanske inte mådde bra och att hon behövde hjälp. 

Tillsist kom de ut ur rummet och vi pratade helt öppet om det. De får ha sex med varandra då det inte är olagligt men vi bad de att inte göra det så högt och helst när vi sover eller inte är hemma. 
    vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. 

Ni trodde inte alls att hon var dålig, du skriver ju klart och tydligt att ni förstod att hon hade samlag...
  • John22

Tror att det är en påhittad historia, men men...

Det är helt okej att de har sex; de delar inga som helst släktband och skulle lika gärna kunna vara främlingar. Tänk om de träffats innan er och börjat ha sex, skulle det då helt plötsligt bli fel för att du och grabbens pappa blev tillsammans och de blev "styvsyskon".

• Anonym (Grodan hopp)
    Anonym (xyz) skrev 2017-06-17 21:06:45 följande:

Öhhh, vad har du för skev syn på detta? Tror du inte att detta var frivilligt från tjejens sida? Hur kan du veta att detta är något dåligt? Tycker du att man är för ung för att ha sex när man är 17-18 år?

De har förmodligen lärt känna varandra under väldigt lång tid innan de hade sex, om man jämför med hur det brukar gå till. Om de är ett par eller bara kk har jag ingen aning om, men ta det lugnt och låt dem reda ut detta själva. Pusselbitarna kommer falla på plats av sig självt när det är dags för dem att flytta hemifrån, och det är inte så långt kvar tills dess.

Fast jag håller med litegrann om det där med att få vara ifred. Det kan ju bli lite jobbigt om relationen inte håller (vilket den nog inte gör) med ett tvingat samboende med någon på det viset. Är inte många ex i den åldern som har en okomplicerad relation till varandra när det tagit slut, vilket ev kommer driva nån av dem till att känna sig tvungen att flytta hemifrån utan att eg varit redo annars. Kan bli lite jobbig familjerelation framöver.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Äcklad) skrev 2017-06-17 18:33:38 följande:

VI TRODDE FÖRST att hon onanerade. Men sedan fick vi aningar om att hon kanske inte mådde bra och att hon behövde hjälp. 

Tillsist kom de ut ur rummet och vi pratade helt öppet om det. De får ha sex med varandra då det inte är olagligt men vi bad de att inte göra det så högt och helst när vi sover eller inte är hemma. 

"Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter"

Glömde visst snabbt vad du skrev i trådstarten...
  • sebbe420
    John22 skrev 2017-06-18 12:49:45 följande:

Tror att det är en påhittad historia, men men...

Det är helt okej att de har sex; de delar inga som helst släktband och skulle lika gärna kunna vara främlingar. Tänk om de träffats innan er och börjat ha sex, skulle det då helt plötsligt bli fel för att du och grabbens pappa blev tillsammans och de blev "styvsyskon".

Det finns väl i och för sig mer aspekter än den lagliga. Det är ju fortfarande upp till föräldrarna att bestämma vissa regler för samvaron som tonåringar måste hålla sig till. T ex att man inte kommer hem kl 1 på natten och för oväsen. En annan regel skulle ju kunna vara inga samlag bonussyskon emellan. Tänk om hon blir gravid, det vore väl en väldigt oönskvärd situation. Jag håller med Grodan hopp att en relation dom emellan mest bäddar för bekymmer.
  • Anonym (Troligt. Not.)
    Anonym (Äcklad) skrev 2017-06-17 17:26:21 följande:

Inatt så hörde jag och min man några ljud från min dotters rum. Vi båda har barn från tidigare äktenskap (min dotter är 17 och hans son är 18). Eftersom att vi är vuxna så vet vi ju hur det låter när man har sex, och ja, vi hörde stönljud. Jag och mannen bestämde oss för att gå in i hennes rum för att kolla så att allting var bra, först tänkte vi att hon onanerade men vi förstod väldigt fort att det var ljud från ett samlag då vi även hörde manliga stön.. Så vi gick in och ja - där ligger hans son ovanpå min dotter och juckar och stönar. Vi går ut ur rummet lika fort som vi går in i det och vi är fortfarande i chock.
    Vi har bott tillsammans i 4 år.
    Är det OK enligt er att styvsyskon har sex med varandra? Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. De har inte gått ut ur sina rum på hela dagen.

Ni tror att din dotter har sex alt onanerar och ni tycker det är lämpligt att gå in och störa?

Vilken sandlådenivå det blev.
  • Anonym (snudd på incest?)

Det där är ju rätt äckligt. Jag vet att det inte är incest i egentlig mening, men det är ju bra jäkla långt åt det hållet.

• Anonym (mhm)
    cupcakemom skrev 2017-06-17 17:43:24 följande:

Sen måste jag ju också undra över varför man går in i sin dotters rum om man vet att hon har sex? Skulle jag aldrig göra däremot skulle jag senare påpeka att det är ganska lyhört så det hördes... Så dom kan tänka sig för nästa gång...

Just det och några andra detaljer i ts berättelse, gör att jag starkt tvivlar på att tråden är sann.
  • Anonym (mhm)
    Anonym (snudd på incest?) skrev 2017-06-18 18:27:41 följande:

Det där är ju rätt äckligt. Jag vet att det inte är incest i egentlig mening, men det är ju bra jäkla långt åt det hållet.

Fast jag vågar sätta rätt mycket av mina besparingar på att det är en trolltråd.

Får intrycket av att det är en rätt ung kille som skivit den, kanske med lite fantasier åt det hållet.
  • Anonym (snudd på incest?)
    Anonym (mhm) skrev 2017-06-18 18:44:02 följande:
    Fast jag vågar sätta rätt mycket av mina besparingar på att det är en trolltråd.

Får intrycket av att det är en rätt ung kille som skivit den, kanske med lite fantasier åt det hållet.
    Fast om det är en trolltråd är det ju ändå rätt äckligt. Att bara fantisera om en sån sak är väl ganska sjukt egentligen?

Jag fattar inte vad det är med folk idag, de vill knulla med sin frus syster, sin styvmamma, sin dotters pojkvän, bästa väninnans man osv. det verkar som ju mer stört och ju mer tabu det är ju bättre?
Svar på tråden Styvsyskon hade samlag