• PinkLipstick

Känsliga varnas! 3 missfall, kan ja blicit gravid igen?

Kopierar in från mitt första inlägg för att slippa skriva allt igen.

"Vet it vart jag ska vända mig.. jag e otroligt orolig nu. Men drar hela historien från början. Imorse innam ja steg upp, så fick jag o sambon till de. Gick på toa o va inge konstigt med de, borstade hunden nån timme senare.. o skulle pp toa igen. Då såg ja att de kommit äldre blod, så ja duscha.. bytte om o bröt ihop .. synen av dehär gav mig påminnelse om dom två andra missfallen jag haft.. lugnar ner mih efter lite googlande.. va ju trots allt gammalt. Går på toa igen för en stund sen o nu kom de mer.. inte självmant. Utan fick som "pressa ur de".. nån liiiiiitwn klump o såg lite slemmigr ut, men kan ju som vara sperma som va kvar sen morgonen... men inge märkbart annars. Rött o färskt såg de ut denna gång.. nu sitter ja m oron i magen, har INTE ont.. som ja haft i dom två andra missfallen v 5 o v 6. 

E i v 7 nu o går in i v8 på tisdag. Känner inget alls o ringde 1177 som bad mig kontakta bm imorgon.. hon önskade mig lycka till o hoppades de var pga samlaget. Nu undrar jag.. finns de några solskenshistorier så hoppet kanske inte är ute ?! Är de verkligen kört igen? Har någon varit med om samma? // orolig mamma"

Blödde totalt i 7 dagar, onsdagen veckan därpå for jag in för vul , gyn kunde konstatera att mitt 3e missfall nu skett, hon hittade inga rester, o såg ingen blödning heller, sa att jag snart har ägglossning igen och pressade ur några droppar i en kopp för två nya graviditetstest vilket gav resultatet " INTE GRAVID " .. Okej tänkte jag.. vi vilar ett tag och försöker sen igen. Bröt ihop då ja kom hem, . Under helgen blödde jag igen, dennq gång gammalt blod blandat med nytt , tänkte de är väl nå som legat kvar bara o reflekterade inte mer över de. Nu för någrq dagar sen kom jag fram till o beställa äl test för att börja kartlägga min cykel o kanske bli lite klokare o förhoppningsvis lättare träffa rätt med äl då vi ska försöka igen. Efter 3 dagar med starkt utslag på testen så tänkte ja att ja prövar doppa graviditetstestet också eftersom ja inte hade nån fallande på äl testen.. o de visade positivt direkt?! Vi har ju myst när jag trodde missfallet var över o jag slutat blöda. Jag förstår jävlat ingenting.. är de så att ja fått äl i samband med missfallet o de tagit sig.. eller kan de vara så att detta är ett utomkveds? Kan gyns tester visa negativt fastän de är positivt? Isåfall ska jag idag vara i v 10.. förstår ingenting!!

Finns de någon som varit med om liknande eller har nå bra tankar om detta.. känner mig mest förvirrad och ska ringa bm imorgon för att begära blodprover för o kolla hormonerna i kroppen o se om de är en stigande hcg (eller va de nu heter) eller inte.

Vet nån va detta kan handla om?! Tacksam för alla sorters svar !

Svar på tråden Känsliga varnas! 3 missfall, kan ja blicit gravid igen?