Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Måste man vara rakad?

Nej, det är absolut inget krav. Tycker det känns lite drastiskt att inte ens dejta en kille för att han frågar, efter att sexfrågan var öppnad så att säga.

Sen kan jag tycka att det är sexigt, om det är lite ansat. Helt lent är ju inte så sexigt, om man vet att tjejen får problem o kliar/röda prickar osv. Det behöver inte vara rakat någonstans alls, men det är en fördel om det är lite klippt/ansat. Oralsex blir lite trevligare om det är mindre hår helt enkelt.

För min del har jag alltid varit öppen för att anpassa mitt könshår utifrån tjejens önskemål. För min del spelar det ingen roll helt enkelt.

• Anonym (Man)
    Anonym (Måste?) skrev 2017-06-20 00:02:46 följande:

Ansat absolut, det ger mig inga röda prickar eller kli. Men om killen vill ha en rakad tjej och jag inte kan raka mig så är det ju ingen ide att vi fortsätter dejta. Finns ju massvis med tjejer som är rakade som han kan ta istället.

Jag kan absolut anpassa mig men inte när det kliar och svider konstant i en vecka typ :/

Fast fråga kan man väl göra, även om man inte anser att det är en dealbreaker? Nyfiken kan man väl få vara :)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Måste?) skrev 2017-06-20 00:11:18 följande:

Absolut men jag behöver inte svara om jag inte vill =) och låta kontakten rinna ut i sanden

Nej det är ju klart, men man kan ju fråga om tjejen är rakad även om man föredrar en med allt hår kvar? Risken är väl att du sållar bort en guldklimp helt i onödan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Måste?) skrev 2017-06-20 00:25:54 följande:

Om man föredrar tjejen med hår kvar så ställer man inte frågan på det här sättet "är du rakad förresten? " en guldklimp som ställer såna frågor? Men slutar som sagt skriva med killar som frågar sånt så kan de hitta en hårlös tjej =)

Snacka om minfält att diskutera sexfrågor med dig, om man blir dumpad för den typen av relativt harmlösa fråga. Varför ens diskutera sex med killar om du är så känslig?
Svar på tråden Måste man vara rakad?