• MrFlex

Måste man vara rakad?

Jag tycker det är supersexigt med helrakade fittor men inte är det viktigt. Skulle aldrig någonsin få för mig att ställa frågan vid dejtchattande. Verkar ju helt puckat.

Det är ju en sak man får se med egna ögon om dejtandet leder en dit. Att upptäcka saker är ju en del av det roliga vid en ny bekantskap.

Dessutom tror jag mig ana att fitthåret gör något av en come back nu. Du kommer absolut inte vara unik och udda med ditt könshår.

• MrFlex
    Anonym (Jag rakar fi**an men...) skrev 2017-06-21 16:25:10 följande:
    När jag opererade in en höftledsprotes så fick jag inte raka mig någonstans överhuvudtaget pga infektionsrisken, så det där stämmer nog inte. Förr var det så, men man har kommit på att det är mindre risk om man är orakad. Och för inte så länge sedan läste jag att en orakad man faktiskt har mindre mängd bakterier i ansiktet är en rakad. En nära vän till mig opererade förresten käken för ett tag sedan och då fick han inte raka sig ett visst antal dagar innan.

Så att man rakar underlivet påverkar inte hygienen egentligen (förutom flatlössen då). Men känslan kan däremot vara att det blir fräschare.
    Det stämmer inte. Det rakas fortfarande vid operation men du får inte göra det själv veckan innan. De gör det åt dig i en steril miljö med sterila verktyg.
Svar på tråden Måste man vara rakad?