Besviken 10 års bröllopsdag
Ang missfallet så visste vi redan sedan en tid tillbaka att det såg mörkt ut. Men därav ännu viktigare att vara tillsammans nu.
Dagen fortsatte med att jag och barnet ledsnade på att sitta hemma och gav oss iväg och spelade minigolf. Han ringde barnet en gång och frågade var vi var, men sen vart det tyst.
Han var hemma när vi kom hem. Disskusionen kom upp och kortfattat så tyckte han att han är helt oskyldig till att det blivit så här och att han inte tycker att man behövde göra någon speciellt.
Jag är inte den som firar alla dessa morsdag, alla hjärtans... ovs knappt min egen födelsedag. Men 10 år som gifta ville jag göra något extra. Och detta har jag försökt planera med honom i flera månader.
Slutade med att jag gick och la mig vid 19, och han drog till McDonalds med barnet. Så slutade vår 10 årsdag.
Just nu känner jag att jag och vår relation inte är viktig för honom. Därav är separation nu i tankarna.
Denna dag kan han inte återskapa för mig eller rätta till.
Att man inte bryr sig om bröllopsdagar betyder inte alls att man inte tycker relationen är viktig - men det kan förstås vara på det viset.
Prata med varandra. Hur ser han på en ev separation?