Runkade av en annan kille...
Nej,jag tycker inte att du skall berätta. Det du gjorde var tidigt i ert förhållande,du har gått vidare och ni har bestämt er för att ni vill vara exklusiva med varandra. Inte för att jag gillar det någonstans,så är det inte ovanligt att man dejtar några samtidigt någon period,en väninna till mig gjorde så en gång,hon träffade först en kille hon gillade,umgicks och hade sex..sedan efter någon månad träffade hon ytterligare en intressant kille och dejtade även honom...jag gillade det inte alls,sådan är jag. Men hon ville verkligen ha ett långvarigt seriöst förhållande och hitta den "rätta"och dessa två killar hade så mycket fint och hon behövde tid att lära känna dem och sedan ta ett beslut. Den som sedan tog henne med storm när hon väl lärde känna honom var kille "två" och de lever ännu tillsammans 20 år senare. Vet ej om hon har berättat men de är i alla fall lyckliga! Är du riktigt säker på honom så riskera inget då ni faktist inte har varit tillsammans såååå länge. Vänta,avvakta tills ni blir mer förtroliga med varandra,för många gånger så halkar man in på heta ämnen för att "kolla in" hur seriös man är med förhållandet,då kanske det är läge att säga att du dejtade två samtidigt..men att dina känslor för din kille var mer seriösa och starkare.