• Jagluar

Runkade av en annan kille...

Karpan skrev 2017-06-22 17:09:58 följande:

Jag har en helt underbar kille som jag älskar helt otroligt mycket och har varit tillsammans med i 7 månader. För nästan 5 månader sen så gjorde jag det otroligt dumma misstaget att gå med på att träffa en kille som jag dejtade ett kort tag innan min pojkvän, då han ville prata ut om saker. Vi träffas och det slutar med han kysser mig, tar fram sin penis och vill att jag ska ta på den, vilket jag dessvärre gör... Jag runkar alltså av honom i några sekunder innan jag inser vilket otroligt misstag jag gör.

Nu sitter jag här, 5 månader senare, och inser att även fast det hela bara varade några sekunder, och även fast jag älskar min pojkvän mest av allt på den här planeten, så kommer jag inte kunna leva med den här hemligheten inom mig.

Han är den jag vill leva resten av mitt liv med och då vet jag inte om jag kan dölja en sån här sak för honom hela livet. Risken att han inte ska kunna förlåta mig finns såklart och får mig att sitta här med den värsta ångesten någonsin.

Borde jag berätta för honom och i såna fall hur?

Du får leva med det om din samvete tillåter det, men det är helt oacceptabelt det vad du gjorde. Jag hoppas att din pojkvän gör slut med dig för att om det skulle ha varit mig så skulle jag ha gjort slut och slängt ut dig från hemmet och sagt "Lev med det vad du har gjort"!
  • Jagluar
    Karpan skrev 2017-06-27 20:58:46 följande:

En kort uppdatering:

Jag vill börja med att säga att jag är väldigt tacksam för alla era tips och kommentarer! Då jag kände att jag höll med och kunde relatera till precis varje inlägg så insåg jag att jag var tvungen att sluta läsa inläggen ett tag och bara gå efter mitt eget hjärta och vad jag kände skulle bli bäst.

Det slutade med att jag berättade igår kväll, och jag måste säga att det var det absolut bästa jag har gjort! Han blev självklart lite smått sårad men i stort sett tog han det väldigt bra. Han sa att han förstod att det var i början av vårt förhållande, att han såg på mig att jag själv förstod att det var fel och att han vet att han vill vara med mig ändå. Idag har han varit i stort sett som vanligt och imorgon ska vi åka på en underbar resa tillsammans, som både han och jag ser jättemycket fram emot och nu kommer kunna njuta av!

Så tack ännu en gång för era råd! Nu ska jag åka på semester och sedan leva lyckligt och hemlighetsfritt i resten av mitt liv med min drömkille!

Over and out!

Han är för bra för dig. Han borde inte förlåta dig alls för att du rörde en annan mans könsorgan. Du har för mycket tur som har honom i ditt liv och du förtjänar inte det. Jag hoppas att verkligen att detta här vänder emot dig någon dag längre in i framtiden när ni kommer till ert hinder längre fram.
Svar på tråden Runkade av en annan kille...