vattnet har gått i vecka 25+5 ??
Hej!
Ni som har fått tidigt vattenavgång, i vilken vecka? hur länge gick det innan bebis kom? och hur mådde bebisen? neo hur långt tid?
Hej!
Ni som har fått tidigt vattenavgång, i vilken vecka? hur länge gick det innan bebis kom? och hur mådde bebisen? neo hur långt tid?
Hej
Har du läst tråden här som heter vattenavgång v 18?
Där finns flera föräldrar med lite olika erfarenhet av tidigt vatten, sjukhus kontakt, behandling osv!
Är själv gravid men inte drabbad av det du beskriver så jag saknar kunskap : (
Hej!
Härligt och höra att det gick bra för er och att ni inte stannade länge på neo. Jag har nu varit inlagd sedan vecka 25+5 och är i vecka 28+3 nu. Det har gått bra hittills, men är orolig att bebis ska komma så här tidigt. Vet att de klarar sig i den veckan, men vill inte att den ska ha det tufft i början med kuvös och sladdar. Det gör ont i hjärtat bara tanken liksom.
Ingen mer med erfarenhet?
Jag har erfarenhet, dock Tack vare sjukhusets slarv så slutade det tragiskt och min dotter överlevde inte. Men ge aldrig upp och lita aldrig allt för mycket på sjukvården. Om du tycker något börja kännas fel . Säg ifrån, de måste lära sig att lyssna på oss mammor. Många barn med förtidig vattenavgång klarar sig bra.
Jag har erfarenhet, dock Tack vare sjukhusets slarv så slutade det tragiskt och min dotter överlevde inte. Men ge aldrig upp och lita aldrig allt för mycket på sjukvården. Om du tycker något börja kännas fel . Säg ifrån, de måste lära sig att lyssna på oss mammor. Många barn med förtidig vattenavgång klarar sig bra.
Hoppas att killen vill stanna några veckor till!
Hur var det med vikten? Växer de sen snabbt? Fick ni korrigera ålder?