• Juvel

    Den perfekta partnern

    Den perfekta partnern existerar nog inte, men hur hade ni önskat att er perfekta partner var?

    Få höra om kön, utseende, egenskaper, intressen eller annat ni kan komma på!

  • Svar på tråden Den perfekta partnern
  • Pumakvinna
    Juvel skrev 2017-06-25 22:55:57 följande:

    Den perfekta partnern existerar nog inte, men hur hade ni önskat att er perfekta partner var?

    Få höra om kön, utseende, egenskaper, intressen eller annat ni kan komma på!


    Vackra drag helst mörkhårig, långt hår, kraftig näsa, fylliga läppar, sexig blick och leende. Kreativ och estetisk personlighet, kommunikativ, empatisk, högt EQ, intellektuell, påhittig, lyhörd, nyfiken, självständig. Sexuellt experimentell, ganska erfaren och switch. Bra på matlagning, måttlig med alkohol, körkort samma musiksmak som jag. Passionerad med känslomässigt djup.

    Fin kuk medel mot fyllig med kraftigt ollon och slickvänlig pung;) Längd mellan 175-190, slank kropp med synliga muskler och snygga armar.
  • Juvel

    Åh va bra svar! Låter som en snygg, lättsam och självständig man :) hur gammal ska han vara då?

  • Pumakvinna
    Juvel skrev 2017-06-26 00:41:15 följande:

    Åh va bra svar! Låter som en snygg, lättsam och självständig man :) hur gammal ska han vara då?


    Nej inte lättsam...gillar lite tyngd och mörkare framtoning. Men väldigt snygg:)

    Han kan vara allt mellan 27-45

    Hur ser din egen ut då?
  • sextiotalist

    Som jag skrivit innan, så är inte min perfekta partner ofelbar, då blir han en robot och tråkig.

    Jag har min perfekta partner. Han är numera gråhårig, lite rynkor, fått lite mage, tjurskallig, envis. Han är varm, generös, har hög integritet, älskar mig, respekterar mig, inte klängig, jag trivs med honom och jag älskar honom.

  • LionQueen88

    Min drömpartner är en omskuren finsk kille med brunt hår och ett fint leende. Han är 20-25 år och oskuld. Vi har samma preferenser i sängen och samma idéer om hur man ska bete sig i ett förhållande. 
    Vi kan prata om allt och har samma sorts humor, Han låter mig ta hand om hemmet och vill att jag ska passa upp på honom. Han är en romantiker, inte bara det första året utan han vet hur han håller liv i ett förhållande och hur han ska få mig att känna mig bekräftad.

  • Juvel
    Pumakvinna skrev 2017-06-26 00:47:56 följande:

    Nej inte lättsam...gillar lite tyngd och mörkare framtoning. Men väldigt snygg:)

    Han kan vara allt mellan 27-45

    Hur ser din egen ut då?


    Hyfsat kort hår, och lite skägg. Sött leende. Minst 180cm lång, och inte för tanig, han ska vara större än mig. :) gärna stora armar och bred över axlarna och ryggen. Han ska bry sig om hur han ser ut, utan att behöva vara fåfäng. Vad gäller paketet så är de ju roligt om de är väldimensionerat och han vet hur man använder de ;)

    Ett absolut måste är att han är självständig.. Han ska kunna klara sig utan att jag eller någon annan lagar hans mat eller tvättar hans kläder. Han behöver inte vara en expert på något men allmänbildad och gärna händig. Rätt spontan, mer social än folkskygg, och rolig. Vi ska ha lika syn på våra prioriteringar i livet. Han ska tycka om barn och djur.. Så ska han älska mig och uppskatta mig ;)
  • Juvel
    sextiotalist skrev 2017-06-26 07:22:25 följande:

    Som jag skrivit innan, så är inte min perfekta partner ofelbar, då blir han en robot och tråkig.

    Jag har min perfekta partner. Han är numera gråhårig, lite rynkor, fått lite mage, tjurskallig, envis. Han är varm, generös, har hög integritet, älskar mig, respekterar mig, inte klängig, jag trivs med honom och jag älskar honom.


    Låter kanon tycker jag :)

    Så är det. Äkta människor är inte perfekt.
  • Juvel
    LionQueen88 skrev 2017-06-26 08:03:33 följande:

    Min drömpartner är en omskuren finsk kille med brunt hår och ett fint leende. Han är 20-25 år och oskuld. Vi har samma preferenser i sängen och samma idéer om hur man ska bete sig i ett förhållande. 

    Vi kan prata om allt och har samma sorts humor, Han låter mig ta hand om hemmet och vill att jag ska passa upp på honom. Han är en romantiker, inte bara det första året utan han vet hur han håller liv i ett förhållande och hur han ska få mig att känna mig bekräftad.


    Låter passionerat och sexigt. Din deömkille borde ju finnas där ute tycker jag!

    Men nu blev jag nyfiken, varför en finsk kille? :)
  • Juvel
    absalon skrev 2017-06-27 00:45:26 följande:

    Som intellektuell bokmal skulle jag annonsera efter en bimbo.


    Haha! Gör de, finns gott om dom där ute :)
  • LionQueen88
    Juvel skrev 2017-06-27 00:18:53 följande:
    Låter passionerat och sexigt. Din deömkille borde ju finnas där ute tycker jag!

    Men nu blev jag nyfiken, varför en finsk kille? :)

    Nja omskurna finska killar växer ju inte på träd. Skulle ju vara av medicinsk orsak han är omskuren isf. 
    Men även om jag älskar omskuret så väljer jag hellre en finsk man med förhud än en utländsk utan. 


    Är själv finsk och vill ha någon som passar in med släkten i Finland och kan språket. Har haft utländska killar innan men har inte känt att jag kunnat satsa 100% på de relationerna, aldrig sett någon av dom som mannen i mitt liv.

Svar på tråden Den perfekta partnern