• Anonym (Annonym)

Värsta ångesten i mitt liv.

Hej! Jag har träffat en tjej i cirka två månader. Två veckor efter att vi började träffas mötte jag henne ute och då satt hon och prata med en kille. Jag gick fram och sa hej och frågade om jag och hon skulle dra hem snart. Hon kom inte ut så jag gick hem och ringde henne flera gånger. Hon kom aldrig utan ringde mig 7 på morgonen och sa att hon sovit hemma hos denna killen men lovade att dom inte gjort något. Enda sedan dess har jag försökt släppa detta. Hon har sovit varje natt hos mig men det har varit mycket tjafs i sina perioder och hon har ofta sagt att det är över mellan oss. Allt har känts väldigt oseriöst.

Mina vänner har sagt att hon inte är bra för mig och inget jag ska satsa på. Jag åkte med mina vänner till en ort på midsommar och åter igen efter första kvällen blev de tjafs mellan oss när jag mötte henne ute, andra dagen hördes vi knappt av och jag var ute med vännerna och en tjej börja dansa med mig. När hon försökte gå hem med mig kände jag att detta var fel och försökte ringa hon jag träffat 8 gånger på kvällen/natten men jag fick inget svar. Tänkte att nu har hon väl dragit till någon. Jag hamnade på denna efterfesten och hade sex med denna tjejen. Nu efter midsommar sitter jag här med den mest brutala ångesten jag har haft. Jag vet att det har varit väldigt svajigt mellan oss men jag trodde aldrig jag skulle kunna göra något sånt här.. 

Jag sa till henne igår att jag ville vara ifrån henne ett tag nu.. 

Nu är frågan vad jag ska göra? Bara säga att det är över eller lägga alla korten på bordet.. Jag tycker verkligen om henne.. Jag kanske bara blind och ser inte de mina vänner ser.

Någonstans tänker jag att vi faktiskt inte är ihop enligt mig men jag vet inte.. 

• Svar på tråden Värsta ångesten i mitt liv.
  • ajnas

Skärp dig. Gå vidare med ditt liv. Klipp dig och skaffa ett jobb. Osv.

• Tecum

Då det är mycket tjafs mellan er och du inte ens vet om ni är ihop eller ej så låter det inte som att det är något att satsa på. Tycker inte heller att du var otrogen då intrycket är att ni inte är ihop?

• Meriall

Du tror och anklagar henne för att vara otrogen men den som är det är du? Om ni nu är ihop. Är ni inte det är det rätt skumt beteende att gå fram till henne på stan och försöka gå hem med henne och ringa massa ggr om hon är med en kompis?

Du verkar inte så säker i dig själv och du borde nog bli det innan du försöker med en relation.

• Anonym (Annonym)
    Meriall skrev 2017-06-26 15:59:20 följande:

Du tror och anklagar henne för att vara otrogen men den som är det är du? Om ni nu är ihop. Är ni inte det är det rätt skumt beteende att gå fram till henne på stan och försöka gå hem med henne och ringa massa ggr om hon är med en kompis?

Du verkar inte så säker i dig själv och du borde nog bli det innan du försöker med en relation.

Aldrig anklagat henne för att vara de. Skrev att det är en sån sak jag haft svårt att släppa. Då hon sov hos mig nätterna innan de hände, då tycker jag inte det är så konstigt att gå fram till henne.
  • Anonym (två plus två)

Så för att sammanfatta det hela.... struligt förhållande, mycket tjafs, ni vet inte ens om ni är ihop, båda springer omkring och strular med andra.... ska ni fortsätta vara tillsammans eller ska ni göra slut?

Jag tycker det är ganska uppenbart att det är dags för båda att gå vidare, vad tycker du?

• Anonym (!!!)

Ni har strulat med varann och med andra. Grow up! Blir trött bara jag läser. 

Varför behöver du fråga om detta, det är så uppenbart att varken du eller hon är redo för något seriöst. 

• Anonym (Mio)

Värsta ångesten i ditt liv? Är du 10 år eller bara levt i skyddad verkstad?

• Rakad Apa

Det är uppenbart att det aldrig kommer att fungera mellan er två. Ni har bara dejtat i två månader och ni tjafsar redan, det är onormalt.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
Svar på tråden Värsta ångesten i mitt liv.