• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Cheerful

Fick min mens igår :( blir att hoppas att nästa månad har lite ner tur med sig :/

• Gabriela11

Hej! Jag är 22år gammal och nu tycker vi att det är dax o skaffa bebis #1 !! Skulle få mensen för 4 dagar sen..gjorde en g-test idag -- svag positiv! Tänkte o vänta lite till eftersom jag hade en svag plus förra veckan på en CB, men negativ på en digital CB . ? Om det är någon annan som har varit i en lika situation, skriv gärna !

• Qem

Nu har jag bara två dagar kvar till bim!! Har så svårt att hålla mig från att testa, men tror verkligen inte att jag kommer få positivt test om jag testar innan... förra graviditeten plussade jag på äl+16, och då med ett riktigt riktigt svagt streck, så jag har svårt att tro att jag får plus före äl+14.

Hur långt har ni mellan äl och bim? Vad är normalt?

• Jooosen
    Qem skrev 2017-07-26 00:04:26 följande:

Nu har jag bara två dagar kvar till bim!! Har så svårt att hålla mig från att testa, men tror verkligen inte att jag kommer få positivt test om jag testar innan... förra graviditeten plussade jag på äl+16, och då med ett riktigt riktigt svagt streck, så jag har svårt att tro att jag får plus före äl+14.

Hur långt har ni mellan äl och bim? Vad är normalt?

Oxå två dar kvar! Ca 13 dagar mellan äl o Bim! Men känner att mensen snart kommer tyvärr :(
  • MollyBuz

Börjat bli grymt kissnödig och får sitta länge å kissa. Tar aldrig slut. Och lite molvärk å känner mig uppblåst i tjejmagen. Hoppas de e tecken så de inte bara e mensen som e på gång. Dock inga känningar i brösten ännu. De brukar ja ha innan mens med förvisso men hade de även förra månaden när ja fick tidigt missfall. Hoppas hoppas på plus i helgen.

• MollyBuz

Börjat bli grymt kissnödig och får sitta länge å kissa. Tar aldrig slut. Och lite molvärk å känner mig uppblåst i tjejmagen. Hoppas de e tecken så de inte bara e mensen som e på gång. Dock inga känningar i brösten ännu. De brukar ja ha innan mens med förvisso men hade de även förra månaden när ja fick tidigt missfall. Hoppas hoppas på plus i helgen.

• NKO
    Gabriela11 skrev 2017-07-25 22:58:09 följande:

Hej! Jag är 22år gammal och nu tycker vi att det är dax o skaffa bebis #1 !! Skulle få mensen för 4 dagar sen..gjorde en g-test idag -- svag positiv! Tänkte o vänta lite till eftersom jag hade en svag plus förra veckan på en CB, men negativ på en digital CB . ? Om det är någon annan som har varit i en lika situation, skriv gärna !

Åh, också 22 år gammal och har precis plussat med första bebisen. Är lite i samma situation som du har också svagt men tydligt plus som blir starkare för varje dag. När var det du tog CB digital? 

Jag har inte vågat testa med digitalt än men vad jag förstår så är det bäst att testa med de efter bim. Tycker du ska prova igen! :) 
  • XAHHA92

Har skapat en tråd som ni gärna får fortsätta i ni som fått mens :)

Vi med BIM i augusti

• Gabriela11
    Jooosen skrev 2017-07-26 00:13:24 följande:

Oxå två dar kvar! Ca 13 dagar mellan äl o Bim! Men känner att mensen snart kommer tyvärr :(

Jag kände också att mensen kommer. Allt detta va igår, sen imorse gjorde jag en test: positiv! Håller tummarna för dig
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI