Är det bra för killar/män att runka ofta?
Eller avhålla sig från onani.
Eller avhålla sig från onani.
Runka är ofta en inkörsport till drog-, spel- och alkoholmissbruk samt psykiska problem.
Finns det en enda glad och lycklig storrunkare?
Runka är ofta en inkörsport till drog-, spel- och alkoholmissbruk samt psykiska problem.
Bara runk leder ofta till depression. Kolla in grabbarna på flashback så har du svaret.
... Och hur vet du att det är runkandet som gör dem deprimerade? Det är kanske snarare brist på närhet och riktig sex?
... Och hur vet du att det är runkandet som gör dem deprimerade? Det är kanske snarare brist på närhet och riktig sex?
Runka är nog inget problem men gör man det till porr i hög utsträckning så kan det fucka upp skallen lite. Har något med dopaminkänsligheten att göra tror jag. Vanlig sex kan då bli problematiskt eftersom det vanligtvis inte ger lika högt påslag.
Har själv känt av detta vid ett tillfälle då jag konsumerade mängder med kinky porr. Fick sanera mig själv så ordnade det till sig:)
Håller med! Lås in hans kuk för att förhindra detta. En man som inte runkar håller sig bättre ifrån sådana saker och lyssnar och lyder sin flickvän bättre.
Runka är nog inget problem men gör man det till porr i hög utsträckning så kan det fucka upp skallen lite. Har något med dopaminkänsligheten att göra tror jag. Vanlig sex kan då bli problematiskt eftersom det vanligtvis inte ger lika högt påslag.
Har själv känt av detta vid ett tillfälle då jag konsumerade mängder med kinky porr. Fick sanera mig själv så ordnade det till sig:)
Och detta kan du givetvis belägga med vetenskapliga studier...? Är är det påven som förmedlat denna "kunskap"?
Är en kille på 23 år och har runkat en hel del till porr de senaste 5-6 åren. Pga sjukdom så har jag inte kunnat ha sex och därför har detta blivit en del av min vardag. Frisk igen och skulle ha sex för någon vecka sedan och först så kunde jag inte få hårt stånd men när det väl gick så kunde jag inte komma.. Tror vi höll på i 1½-2timmar med både oralt, vaginalt och händer.. Har försökt dra ner på porren och runkandet men ja, det är lite svårt när man väl blivit lite "beroende"... Har du några tips?
Jag tycks iaf onanera mera när jag mår fysiskt och psykiskt bra, att onanera gör att man blir gladare och tänker mindre på sex under dagen och därmed kan man prestera bättre. Jag tror det också är bra att hela tiden producera nya spermier, så att det blir fart på dom
Jag tycks iaf runka mycket mindre under dom perioder i livet då man mått mindre bra, en runk före sömn är ett bra botemedel mot tankar som snurrar.
Kanske är det inte lösningen om man mår dåligt men snarare är det att när man mår bra så runkar man mera, jag skulle se det som ett friskhetstecken om man kan runka 2-3 gånger per dag.
Som sagt så när jag är deppad kan jag låta bli att runka på en vecka eller ibland ännu längre.
Runka och var glad anser jag