Inlägg från: Anonym (Lite annan bild :)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lite annan bild :))

Vad associerar du med white trash?

Har lite mer positiv bild. Har bott i medelklassområde, förort och riktig wt-håla, gissa vilken som är min favorit? 

* Grillen fram redan i April och bort först i Oktober
    * Flakmopedsutrustad tonårspojksgranne är pålitligare och mer praktiskt än lokaltrafik, taxi, uber osv. 
    * Man får kalla saker för "bögigt" 
    * Ingen mousserande vin? HB och champis!
    * Man "får" skjuta med riktiga vapen utan licens. Alla grannar jagar och det är bara att fråga så får man åka med till skjutbanan- hur kul som helst.
    * Alla är trevliga mot en

Anonym (WT Deluxe) skrev 2023-04-13 18:32:00 följande:

WT= tatuerad och åtålig man/kvinna som står utanför ett köpcentra med cigg i munnen och en burk Monster i handen.

Iklädd träningsoverall och vita "gympaskor" som blivit svarta av smuts.

Viktigt: spotta regelbundet på marken och såklart ett ovårdat språk.

Jag gillar att kunna ha samma fulmysiga fleecetröja mer än en dag i rad utan att känna mig dömd för det. Jag gillar också att konstant känna att jag inte behöver vårda mitt språk.
    Carolatom07 skrev 2023-04-13 18:55:58 följande:
    De som ständigt måste vara på sin vakt för att inte råka anamma vad de kalla för WT eller WT-beteende, kan inte direkt vara några avslappnade människor.
    :D 
    Anonym (WT Deluxe) skrev 2023-04-13 19:41:55 följande:
    Ja, såklart du kanm ha det, men tycker du det är något annat än helsunkigt att tända en cigg utanför ett välbesökt köpcentra?
    Om man röker så varför inte? Är väl en bra plats att röka på innan man handlar eller efter, innan man går till bilen? (Eller vid brist på bil och körkort grannens tonårssons flakmoped, skjuts och bärhjälp vid storhandling. Vilka andra än WT har ens en hjälpsam tonårsson med flakmoped?) Jag röker inte, men ser inte det sunkiga i att röka på det stället.
    Anonym (WT Deluxe) skrev 2023-04-13 20:21:06 följande:
    Bra plats att röka på när andra får rök på sig?
    Ok.
    Varför sån häxjakt på rökare? Det är utomhus och man får rök på sig 1 sekund. Tycker det är lite gemytligt med rökning, kommer ihåg när jag jobbade i äldrevården och rökarna tog 5 minuter/timme, stod och skvallrade och pratade i solskenet. Såg väldigt mysigt ut, men då jag bara var 18-19, inte rökte och ganska blyg av mig så blev jag inte en del av den gemenskapen. 

Tycker det kanske är både WT men även lite femme fatale över rökning. Vem vill inte vara en femme fatale? Typ cool 50-talsfrisyr, lönnmörda någon på förmiddagen ha sex med James Bond på kvällen.
Svar på tråden Vad associerar du med white trash?