Inlägg från: Anonym (WT Deluxe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (WT Deluxe)

Vad associerar du med white trash?

WT= tatuerad och åtålig man/kvinna som står utanför ett köpcentra med cigg i munnen och en burk Monster i handen.

Iklädd träningsoverall och vita "gympaskor" som blivit svarta av smuts.

Viktigt: spotta regelbundet på marken och såklart ett ovårdat språk.

• Anonym (WT Deluxe)
    Anonym (Lite annan bild :)) skrev 2023-04-13 18:45:28 följande:
    Jag gillar att kunna ha samma fulmysiga fleecetröja mer än en dag i rad utan att känna mig dömd för det. Jag gillar också att konstant känna att jag inte behöver vårda mitt språk.
    Ja, såklart du kanm ha det, men tycker du det är något annat än helsunkigt att tända en cigg utanför ett välbesökt köpcentra?
  • Anonym (WT Deluxe)
    Anonym (Lite annan bild :)) skrev 2023-04-13 20:03:07 följande:
    Om man röker så varför inte? Är väl en bra plats att röka på innan man handlar eller efter, innan man går till bilen? (Eller vid brist på bil och körkort grannens tonårssons flakmoped, skjuts och bärhjälp vid storhandling. Vilka andra än WT har ens en hjälpsam tonårsson med flakmoped?) Jag röker inte, men ser inte det sunkiga i att röka på det stället.
    Bra plats att röka på när andra får rök på sig?
    Ok.
  • Anonym (WT Deluxe)
    Anonym (Hille) skrev 2023-04-13 20:26:14 följande:

WT för mig är de som har råd med pizza, onödiga energidrycker, alkohol på daglig basis och att röka, men ej "har råd" med vettig mat eller hela kläder till barnen/rätt kläder efter säsong :(

Jo, lägger kanske 25 papp på en fullsleeve medan barnen saknar sådan de behöver.
Svar på tråden Vad associerar du med white trash?