Trodde det var mens?
Hej!??Jag fick ett tidigt missfall (vecka 5+6) 1 juni och nu sitter jag här med vad jag tror är början på första mensen efter missfallet.??Det är dock lite annorlunda, ingen mensvärk alls (brukar ha rätt rejält). Det var från början både nytt och gammalt blod. Nu har jag bara fått gammalt och otroligt lite. Första dagarna brukar jag annars fylla min menskopp rätt så fort.
Under missfallet blödde jag i totalt 6 dagar, alltså ungefär som min mens. Jag fick min mens nu efter dag 24 på min cykel. 18 dagar blödningsfri alltså. Det kändes även som att jag hade ägglossning innan denna "mensen" starta, i början av förra veckan. Trodde det var mens då det även var en del färskt blod för två dagar sen!
?Nu har min mens fortfarande inte kommit igång så som den brukar göra.. tvärt om! Nu är det mycket mycket mindre, bara lite typ nästa orangeaktigt blod blandat med flytningar. ??Blödningen började dessutom fem dagar innan BIM.??Finns det någon som känner igen sig i detta??Har er mens varit annorlunda efter tidigt missfall??Kan det vara en efterblödning så här långt efter missfallet? Mens? Eller finns det någon som haft det så här och varit gravid igen kanske???Vill höra om allas erfarenheter! :)