Inlägg från: Anonym (Reptilhjärnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 22:34:57 följande:

Tror jag med, men 100 000-tals andra människor kommer känna igen mig. Kan ge mig fördelar i livet!

Och ja, jag vill bli känd. Kolla Samir, superkänd och mångmiljonär.

Haha tjejen, du bjuder på stor underhållning! Du är fullt allvarlig i att din lycka ligger i att bli känd genom program liknande PH och dyrkar pojkar som Samir? Kan ju knappt föra sin egen talan, gubben. Du kan inte vara en dag äldre än 20.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 23:28:27 följande:

Nej, dyrkar inte Samir MEN utan PH hade han aldrig varit där han är idag.

Och han är sååååååå snygg.

Och han har muskler, tatueringar och attityd. Mmmm....

Haha, vart är han idag då?! Haha, vilken småstad är du ifrån?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 23:41:46 följande:

Kul. Han är väl mest överallt? Lever livet och tjänar feta pengar. Kaxig & snygg!!

Såg honom i Let's dance lite och han kunde inte vara seriös en enda gång, ens svara för sig själv och frågorna han fick. Framstod som rejält omogen.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 01:03:27 följande:

Så mycket avundsjuka i tråden!!!! Stackars killar som inte får ligga. De får Samir med vem han vill!!!!

Avundsjuka? Folk här är väl helt enkelt lite mer erfarna. Du är säker på att det är på FL du har dina likasinnade?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-27 21:21:38 följande:

Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.

Alltså nog för att ni tjejer på kärlek/sex-marknaden har stort företräde mot oss killar men snälla, kom ner från era höga hästar ibland. Det är inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    EnAnonumius skrev 2017-06-28 11:45:51 följande:

Nej.. Dax själv att komma ned på jorden.

Varför antar du tankesättet "det ena inkluderar/exkluderar det andra"?

Sant är att man kan inte kan "peka ut vem" man vill skaffa barn med...

Dock så skrev hon aldrig det heller. Hon skrev vilka hon absolut inte KUNDE TÄNKA " sig.  Det är en signifikant skillnad mellan dessa två saker "peka ut vem" och "KUNNA tänka sig att aldrig".

Så du kanske skall fundera en smula på vad kvinnor verkligen skriver innan du hoppar upp ur hålan och anser att tjejer skall komma ned på jorden.

Kort sagt DU kanske skall ta och komma upp till jordens yta själv först?

Man kan ju till att börja med fråga sig varifrån signaturen Wtf plötsligt fick in barnprpducering i denna tråd i så fall? Trådskaparen är ute efter kändisskap, glamour, "berömmelse" och massor av pengar, inte har hon frågat om hon ska skaffa barn med dessa pojkar som diskuteras i tråden.

Kanske är det så att Wtf är en kvinna. Kanske är det så att kvinnor har stor barnalängtan, annars ser jag ingen anledningen till att droppa en kommentar som "Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.". Gör du?

Men du som är så tolerant människa kan kanske höja dig en nivå istället för att kasta sten i glashus och be mig "hoppa upp ur hålan" eller "komma upp till jordens yta"?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-28 12:20:56 följande:

Tagga ner lite nu, va? Eller är du fortfarande bitter för den andra tråden när vissa kvinnor skrev att de inte alltid vill ha all sex de kan med så många män de kan? Riktigt sur blev du då, iaf, eftersom sex för dig (som man?) var en mänsklig rättighet.

Bitter nej. Långt ifrån. Kallar du mig riktigt sur för att jag står upp för mina åsikter så har du aldrig sett mig sur. Blir sur över saker värda att bli sur över, inte över ett forum på nätet.

Vad spelar det för roll om det är som man eller kvinna, med tanke på den löjliga parentesen ovan, man har rätt till sex? Undra vilka som egentligen är trångsynta här.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (asta) skrev 2017-06-28 14:15:31 följande:

Och "prinsessan" Sofia. Men hon kunde ju spela på de rätta strängarna med vår korkade lillprins.

Ja, verkligen. Skratta eller gråta? Gå från PH, tvätta sig rumsren, och rakt in i ett kungahus. Bara i Sverige.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (asta) skrev 2017-06-28 14:21:37 följande:

Eller hur. Inte står då jag och viftar med en flagga när hon passerar med dumprinsen.

Nej. Nu kanske pappa staten tittar men nej, det där huset känns ju onödigt att ge apanage till. Hej hej fra :)
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 14:40:19 följande:

Möjligen sant. Men jag har inga som helst problem att peka ut vilka jag INTE kan tänka mig skaffa barn med. Tatuerade killar hör dit.

Jaha?
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!