Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
Tror jag med, men 100 000-tals andra människor kommer känna igen mig. Kan ge mig fördelar i livet!
Och ja, jag vill bli känd. Kolla Samir, superkänd och mångmiljonär.
Tror jag med, men 100 000-tals andra människor kommer känna igen mig. Kan ge mig fördelar i livet!
Och ja, jag vill bli känd. Kolla Samir, superkänd och mångmiljonär.
Nej, dyrkar inte Samir MEN utan PH hade han aldrig varit där han är idag.
Och han är sååååååå snygg.
Och han har muskler, tatueringar och attityd. Mmmm....
Kul. Han är väl mest överallt? Lever livet och tjänar feta pengar. Kaxig & snygg!!
Så mycket avundsjuka i tråden!!!! Stackars killar som inte får ligga. De får Samir med vem han vill!!!!
Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.
Nej.. Dax själv att komma ned på jorden.
Varför antar du tankesättet "det ena inkluderar/exkluderar det andra"?
Sant är att man kan inte kan "peka ut vem" man vill skaffa barn med...
Dock så skrev hon aldrig det heller. Hon skrev vilka hon absolut inte KUNDE TÄNKA " sig. Det är en signifikant skillnad mellan dessa två saker "peka ut vem" och "KUNNA tänka sig att aldrig".
Så du kanske skall fundera en smula på vad kvinnor verkligen skriver innan du hoppar upp ur hålan och anser att tjejer skall komma ned på jorden.
Kort sagt DU kanske skall ta och komma upp till jordens yta själv först?
Tagga ner lite nu, va? Eller är du fortfarande bitter för den andra tråden när vissa kvinnor skrev att de inte alltid vill ha all sex de kan med så många män de kan? Riktigt sur blev du då, iaf, eftersom sex för dig (som man?) var en mänsklig rättighet.
Och "prinsessan" Sofia. Men hon kunde ju spela på de rätta strängarna med vår korkade lillprins.
Eller hur. Inte står då jag och viftar med en flagga när hon passerar med dumprinsen.
Möjligen sant. Men jag har inga som helst problem att peka ut vilka jag INTE kan tänka mig skaffa barn med. Tatuerade killar hör dit.