Inlägg från: Anonym (Slisk nej tack...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slisk nej tack...)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Inga problem med killar med tatueringar och muskler. Men det är heller inte något som killar måste ha. 

Däremot skulle någon som var så sliskig som de PH deltagarna jag sett blinka förbi i flödena aldrig väcka mitt intresse. Verkligen WT stilen på killar... Urk... nej det är så under min värdighet... Blir illamående av tanken... inte kunna smeka med fingrarna genom ett hår för det är en hård hjälm av gele och vax... Uuuurk nej verkligen låg klass på den typen av killar, och på de som dreglar över dem... 

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 23:48:13 följande:

Godis!!!!!

Urk.... så sliskig..... Nepp WT varning så det sjunger både på honom och hans fans.... 
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 01:03:27 följande:

Så mycket avundsjuka i tråden!!!! Stackars killar som inte får ligga. De får Samir med vem han vill!!!!

Hahahahaha Jag är kvinna så är inte ett spår avundsjuk... och Samir skulle inte få ta i mig med en tång ens.... Så sliskig.... Urk..... Plast... Slutade leka med Ken-dockor när jag växte upp... Sorgligt med folk som inte växer ur dockfasen.... Både att ha dem och att vilja vara dem.... Wt varning så det sjunger om det som sagt. 
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!