• Stavros65

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:54:45 följande:
    Jo, men nu snackar vi knulla och inte någon att gifta sig med.
    Skulle inte säga nej till Paradise Hotel-Jeppe.
    Så jävla het, han har säkert legat med 100-tals tjejer.
    Jag antar att du är i lägre tonåren....
    Brukar väl mest annars vara wt-tjejer som önskar det samma som du....
  • Stavros65
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 16:21:11 följande:
    Nej, är +20 och börjar bli orolig för att jag blir för gammal för Paradise Hotel.
    Killarna är omkring 25 och tjejerna lite yngre, har bara några år på mig!
    Kolla Samir! Snygg, sexig, muskulös, kaxig och RIK! Han får ligga med hur många tjejer som helst!

Förstår hur bittert det känns att han får knulla och drar in stora stålar. Ni killar i tråden får fortsätta runka, är inte er vi unga snygga tjejer vill ha...sorry!!!!!
    Jag vet inte om man ska skratta eller gråta i så fall...
    Din mognad i dina kommentarer är naivare än min 13 åriga systerdotter...

Om man vill leva med någon bara pga utseende så kommer man få ett ganska torftigt liv. Du tror att vi andra män aldrig får ligga, kan berätta att vi andra uppskattar folk som ser bra ut som INTE är wt och utan utbildning.

Att du försöker attrahera killar genom att puta med rumpan på gymmet säger väl det mesta om dej....
  • Stavros65
    fluu skrev 2017-06-29 09:21:27 följande:

Ja, gör för all del det om det är det ni själva vill och trivs med, killar. Men den typen faller ju inte alla tjejer på läppen.....

Som tur är så¨är det en ganska liten skara som tänder på dessa typer av sk män...
  • Stavros65
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 09:42:36 följande:
    Håller med alla ni förgående talare men låt ts tända på det om hon nu vill. Kanske växer hon upp en dag?

Apropå din kommentar här, om dessa killar du hävdar är kvinnohatare, förstå då mentala nivån på dessa tjejer, i program som PH och i övrigt, som trånar efter dessa arma pojkar. Tur man inte är bekymrad far till en sådan.
    Eller som Leif GW sa om programmet för något år sedan.
    "Blanda en samling helt korkade ungdomar, ge dom sedan obegränsat med alkohol. Det förstår väl det flesta hur det ska sluta". 
    Såg även detta "? Ja, just det. Ett antal ungdomspsykopater som för säkerhets skull är på fyllan. "
  • Stavros65

Eller den här:
    "? Jag måste säga att jag aldrig träffat några tjugoåringar som är så enastående dumma i huvudet som de är, sa GW bland annat. "

Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!