Inlägg från: Anonym (Marlene) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Marlene)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 20:29:52 följande:

Beklagar att jag inte har samma smak som Du har. Hade 100 000-tals tittar på PH om deltagarna inte vore attraktiva?

Hade älskat varje sekund om jag fick vara med.

Att 100 tusen kollar på programmet är inte enbart i uppkåtningssyfte. Många kollar och skrattar åt dem som en komediserie för de är så långt från en vettig verklighet. Det är en komediserie i mitt tycke. Men självklart har ja sympati för er som blir kåta på dom och gillar dom. Alla är olika som tur är. Men undrar hur dessa killar skulle orka med sig fysiskt med en dag i skogen med motorsåg och slit och släp och få dynga ner sig riktigt. Segstyrka å kondition.

Men i gymstyrka är de så klart pumpade och starka.
  • Anonym (Marlene)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:27:13 följande:

Nej, men diskussionsforum på nätet är fulla av trådar om killar som inte får komma till. Och mitt tips att skaffa lite muskler, tatueringar och attityd. Vi tjejer vill ha killar som kan ta för sig!!

Nja du det vet jag inte. Du vill och säkert dina tjejkompisar men inte jag och ingen av mina väninnor heller vill ha en sån kille. Nu är vi över 30 men när vi var 20 ville vi inte ha sånna heller.

Ä
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:47:36 följande:

Suck, är du en kille som inte får knulla??

Jag kan hålla med dig om att det kryllar av trådar med gnällspikar som inte får knulla.poäng på detta. Men det värsta är att sådana killar som gnäller är en kategori som oftast vill ha bimbobrudar och där har dom ej den charmen som lyckas. Men dom har heller ingen charm över till vanliga svenssontjejer heller eller någon tjej med normalt förstånd. Men om en sån kille är en PH typ som du säger behöver dom inte hjärnan. Då räcker muskler och tattoos för att locka sånna tjejer men inte oss svenssontjejer som kräver mer. En kille som måste ha muskler och tatoos som verktyg när iq saknas får inte vem som helst.

Nej fan va mycket sexighet det sitter i en kille som kan tända mig genom humor charm sunt förnuft och vara sig själv utan att behöva blommor tattoos eller slips på sig för detta. En kille som går där självsäker och lugn i kallingarna och sätter på morgonkaffet utan att behöva vara nyrakad eller nyduschad eller nykammad och gillar sig själv ändå och tror på sig själv.

En bred kunskapsnivå och kunnig om udda ämmen är åxå hett.
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!