• Gung Ho

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:39:29 följande:

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

Fast om man inte vill ha pantade silikonbrudar med dåligt självförtroende och alkoholproblem då? Hur gör man då?
  • Gung Ho
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 00:55:51 följande:
    Är inte så gammal. Alla verkar vara så gamla å tråden. Ja & mina kompisar festar och ligger, lever livet!
    Forumet heter Familjeliv, inte Fjortisliv...
    *Hint, hint*
  • Gung Ho
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 01:15:30 följande:
    Jo, e masa gnällspikar ute!! Typ "Jag är har bra utbildning, är trevlig och har dyr bil men får inte knulla, varför?""..
    Jo, därför att den är en mes utan självförtroende. Gillar kaxiga killar fr, mellan östern!"! Inte alla, men ex SAMIR!

Han tar brudarna från gnällspikarna som aldrig får kn ulla!
    Hmmm, DU kanske skulle försöka tillbringa iaf ett par dagar i veckan i skolan. Slutsats dragen baserat på ditt språk ;)
  • Gung Ho
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-29 23:54:13 följande:
    Inte blåst säger du...det du presterat i denna tråd tyder tyvärr på något annat.

Tv-program som PH är gjort av idioter för idioter.
    ...eller för de som vill skratta åt idioter. Liksom Ullared mfl... ;)
  • Gung Ho
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-30 19:21:57 följande:
    Kan väl inte bli känd för att jag skriver på FL?? Tänker kämpa tills ja kommer med i Pardise Hotell!!
    Gung Ho skrev 2017-06-30 14:53:17 följande:...eller för de som vill skratta åt idioter. Liksom Ullared mfl... ;)
    E väl inget fel på Ullared?? Är alla miljontals människor som är där varje år idioter?? Åh, så korkat!!

Åh, kolla Kristian Täljeblad!! Både han å Jeppe e med igen i PH!!
    Bildresultat för täljeblad
    Har inte varit där, så jag vet ej...
    Nästa år ska vi köra supersvensk husvagnssemester, matchande träningsoveraller, foppatofflor å allt. Då skall vi dit ;)

Men visst garvar folk åt Ullaredprogrammet, PH och Ex on the Beach...
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!