Inlägg från: Anonym (eppo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (eppo)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:47:17 följande:

Är blond, har fin gymrumpa och fasta å ganska stora bröst!! Ingen som klagat!!

Har såklart bara hår på huvudet!! Å några nice tattoos!!

Låter som en typisk porrstjärna i mina ögon. Vad hette den. Rännstensungen? Nej, Fäbojäntan! Var inte hon blond? Fast om man bortser från tattoosen...

Hur gammal är du? 17? 18?

Har dejtat många tjejer men kan ju intyga att det inte var många av dem tyckte att muskler var en viktig grej. Okej, inget anorexanfall men alltså, lyfta in möbler och grejor i nya gemensama lyan om detgår så långt är väl ett minimum, men sluta vara så jävla ytlig!
  • Anonym (eppo)

... TS, du verkar vara en typisk bad girl, så jag fattar att du söker efter typiska bad boys. :)

• Anonym (eppo)
    Anonym (eppo) skrev 2017-06-29 21:14:16 följande:

... TS, du verkar vara en typisk bad girl, så jag fattar att du söker efter typiska bad boys. :)

Alltså sånna som badar mycket. Blir russinhud där, sen rynkor utav bara helvete. Och simhud mellan tårna och svamp och jävelskap i underlivet för att du envisas med att raka dig.

Hur många killar brukar titta när de sätter in den? Trodde det gick på automatik?
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!