Inlägg från: Anonym (snyggt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snyggt)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Klart det är snyggt med en vältränad kropp. Men de som är med i PH känns väldigt plast. Den mest utmärkande egenskapen är ju "blåst i huvudet". Inga muskler eller tuttar i världen kan kompensera för det.

Däremot en social, glad och intelligent kvinna med vältränad kropp och stora bröst - är ju helt galet sexigt.

• Anonym (snyggt)

Samtliga deltagare i PH är ju patetiska oavsett kön (undantag finns säkert, det gör det alltid).

Samir med anhang får säkert ligga så mycket de vill med diverse plastbröst, men hur mycket jag än försöker så kan jag inte för mitt liv pressa fram någon avundsjuka. Till att börja med betyder ju detta runt-liggande att man aldrig skapar en djup relation. Personligen skulle jag bara må dåligt av en massa ytliga relationer.

Vidare tycker egenskapen jubelidiot är sjukt osexig.

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:17:02 följande:
    Vi är olika. Gillar kaxiga "blattekillar" med muskler. Så roligt med killarna i tråden som har svårt för att få ligg, Samir behöver bara titta på en tjej så kommer hon...såg honom i Sth när jag var där senast...trodde jag skulle döööööö......så jävla snygg e han!
    Har man svårt för att få ligg bara för att man inte vill ligga med dig?
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 19:27:13 följande:
    Nej, men diskussionsforum på nätet är fulla av trådar om killar som inte får komma till. Och mitt tips att skaffa lite muskler, tatueringar och attityd. Vi tjejer vill ha killar som kan ta för sig!!
    Det är ingen hemlighet att killar som käkat piller som gjort dem till knäppa muskelberg också har viss framgång på ONS-marknaden.

Men annars håller jag med dig. Det är vettigt att träna och hålla sig i god form. Vältränad är sexigt, vilket gäller båda könen.

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 21:10:21 följande:
    Vad vill du ha då? En tanig mes?
    Lite löjlig kommentar. Sin egen muskelmassa är ju ganska enkel att påverka genom att träna mer eller mindre. Jag blir ju knappast mindre mesig bara för att jag springer till gymet lite oftare. Jag är en smart datanörd som drar in en hel del pengar. Relativt vältränd och välutrustad. Och väldigt upptagen, haha.

Så nej fröken, jag är inte avundsjuk på Samir och han får gärna behålla alla bimbos för sig själv.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:03:45 följande:
    Inte än, men jag ska kåta upp honom! Köra squats framför honom så får han sukta efter min sexiga rumpa!!

Gonna make him mine!!!!

Men asså, behöver inte snacka om PH. Men får man be om lite muskler och självkänsla?
    Killar som ex. på gymmet vågar komma fram och prata, kanske inte är svenskt??
    Varför går du inte fram och pratar själv? Det är sexigt.

Men jag håller med dig om att muskler är sexigt. Dock alldeles för ovanligt med vältränade tjejer. Det fina är ju att det är rätt enkelt att bygga upp de där musklerna. T.o.m Samir klarar det.

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:29:16 följande:
    Samir, ja! Han plockar oss tjejer å får vara med nästan vem han vill! Det är det killarna i tråden drömmer om, att bli sedda och eftertraktade.

Men jag siktar högre och väntar på att The Rock plockar upp mig i sin stora & trygga famn...hi hi...!
    Jag har ju redan förklarat för dig hur meningslöst livet skulle vara om man tvingades spendera det med bimbos som byts ut varje vecka.

Varför tror du Samir aldrig lyckas behålla någon?
  • Anonym (snyggt)
    EnAnonumius skrev 2017-06-28 23:31:34 följande:
    Akta dig.. Du skrämmer ju TS.

Det kan ju inte vara nyttigt för TS att se att det finns män med både muskler och IQ och kräver även IQ och eventuellt en portion EQ med, av kvinnan. Flört
    Som sagt, muskler är ju enkelt att träna upp. Men IQ och EQ är inte mycket att göra åt.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:47:36 följande:
    Suck, är du en kille som inte får knulla??
    Är gift med min drömkvinna, så det är så att säga inga problem. Detsamma gäller det där med muskler. Det kan ju vem som helst skaffa. Bara att gå till gymet. Enda tråkiga är att man måste stå ut med såna som dig där.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:47:36 följande:
    Suck, är du en kille som inte får knulla??
    Jag undrar om TS är en anabola-dopad kille som undrar varför inte en enda tjej tittar åt honom.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 22:09:49 följande:
    Nä, e inte blåst och jag är några år över 20. Orolig för att bli för gammal för Paradise Hotel därför att tjejerna är oftast under 25.

Jag ska komma med!!! Så spännande med alla intriger å snygga killar att ligga med. Sedan gillar jag drinkar!!!!
    Inte blåst säger du...det du presterat i denna tråd tyder tyvärr på något annat.

Tv-program som PH är gjort av idioter för idioter.
  • Anonym (snyggt)

TS,

Du är medveten om att attraktiva killar brukar kalla såna som dig för en straffspark?

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-30 20:36:29 följande:
    Asså, så menar jag inte...men tycker svenska killar som inte får ligga ska sluta gnälla å fundera på varför de inte får knulla....

Skaffa muskler, lite snygga kläder å en snabb bil så tittar i varje fall jag på killen!!!
    Jo, men eftersom du är en man så tittar inte dessa killar tillbaka.

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-01 17:00:32 följande:
    Nää..snyggingar!! Ska ut ikväll å hoppas träffa hetingar med stora bissar...e snyggt i pike tröja....
    Låt mig gissa, du är en invandrarkille som går på gymet utan att riktigt nå det resultat du vill. Tjejerna mer eller mindre ignorerar dig. Kanske upfattas du rent av som jobbig?

Ett tips: Det var längesen tjejerna blev imponerade av en 10 år gammal sportbil.

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-01 19:13:03 följande:
    ha ha ha...nej, har kallats bimbo i tråden..e bara ärlig!!
    Gott så, alla har rätt till en åsikt. Var glad att inte alla tjejer har samma preferenser som du. Det skulle höja konkurrensen för dig.

Man frågar sig också vad du själv har att komma med som lockar dessa muskelberg? Är du själv vältränad, stark, vig, blond, storbystad, lång?
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-02 22:18:11 följande:
    E blond å smal....
    Det är en början...
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Kille?) skrev 2017-07-03 04:52:18 följande:

Blond och smal kille då eller? Känns som om någon sett PH eller likande såpa där trasiga människor knullar framför kameran. Sedan för att stilla sin nyfikenhet och avundsjuka så är TS tvungen att söka upp detta forum och ta reda på om alla tjejer verkligen går igång på söndertatuerade kroppar. Innerst inne vet han givetvis att så inte är fallet. Men det är ändå skönt att få det bekräftat, för då kanske han själv har en chans att få komma till någon gång i framtiden. imrite?

Nästan rätt.

Handlar mer om en blonderat invandrarkille med tatueringar. Ett tränat öga kan börja ana smp muskler här och där.

Denna stackars kille undrar varför han inte får några tjejer. Vad har Samir som inte han har?
  • Anonym (snyggt)
    Tobythegunn skrev 2017-07-11 17:55:06 följande:
    Detta är horseshit. Jag har en kropp som en grekisk gud (tränat i 8 år), tatueringar, är social, glad och öppen men har inte fått ligga på 2 år. Något har vänt. Jag tror dagens ungdom har mindre sex än tidigare generationer. Eller så är alla kvinnor i Sverige lesbiska feminist flator som hatar män. Jag förstår iallafall inte vad jag gör fel. 
    Tror muskler är sekundärt.  Efter några års hårdträning har jag en rätt snygg kropp och kanske lite mer självförtroende.

Men...hade inga problem att få ligga tidigare heller. De där musklerna verkar varken göra till eller från i det avseendet.
  • Anonym (snyggt)
    Zadre skrev 2017-07-14 23:44:35 följande:
    Och? Visste inte det var nån tävling.
    Du verkar ju ha både tuttar och hjärna. Dig gillar jag.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-15 00:08:04 följande:
    Du vann över mig! Men min kille ska betala sillisar å då för jag större än dig! Han har massor med svarta pengar,,!
    Har du d-kupa och ska göra förstoring?

Nej! Låt mig gissa att du är en kriminell invandrarkille som kör en begagnad sportbil med trasigt avgasrör. Du försöker bygga muskler på gymet, men det går inget vidare. Du vill se ut som Samir, men liknar mer en datanörd.

Du befinner dig lågt i näringskedjan och är den som åker dit om snuten får upp ett korn.

Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!