Inlägg från: Anonym (kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kille)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Lyckans ost skrev 2017-07-03 12:52:23 följande:

Hej! Jag brukar inte svara i trådar, men kunde inte riktigt låta bli. Har inte läst alla kommentarer, så jag ber om ursäkt ifall jag upprepar något som redan har skrivits eller om jag bara sparkar in öppna dörrar med mitt inlägg. I alla fall, smaken är som baken och det går inte att generalisera. Själv är jag välutbildad och har ett välbetalt högstatusjobb och jag har i hela mitt liv haft mycket lätt för att träffa kvinnor och fått ligga mycket. Men kvinnorna som jag attraheras av är inte den typen av kvinnor som är med i paradise hotel. Kvinnorna som är med där skulle jag inte ta i med tång. Och troligtvis känner de samma om mig. Personligen tänder jag på när kvinnor har humor och intelligens, givetvis är även utseendet viktigt. Så jag tror att ts har en liten poäng - om man vill ha kvinnor som dem i paradise hotel modet man nog skaffa muskler och tatueringar. Skälv är jag ute efter något helt annat.

håller med de kvinnor som tänder på muskler och tatueringar (som är det fulaste jag vet) bryr jag mig inte om så det är kanske ömsesidigt, egenskaper jag gillar humor snällhet och rökfria och naturligtvis inga droger, de kan få smaka på ett glas vin om de vill men inte något missbruk av sprit, sedan dessa muskelberg brukat ha dålig uthållighet jag brukat inte kunna jobba hårt 8 h om det skulle behövas, de orkar ofta inte springa upp och ner för trappor t ex när man hjälper någon att flytta, det gäller att träna uthållighet också om man skall ha någon nytta av sina muskler, de som kör spinning också är Ok tycker jag
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!