Inlägg från: Tobythegunn |Visa alla inlägg
  • Tobythegunn

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:39:29 följande:

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

Detta är horseshit. Jag har en kropp som en grekisk gud (tränat i 8 år), tatueringar, är social, glad och öppen men har inte fått ligga på 2 år. Något har vänt. Jag tror dagens ungdom har mindre sex än tidigare generationer. Eller så är alla kvinnor i Sverige lesbiska feminist flator som hatar män. Jag förstår iallafall inte vad jag gör fel. 
  • Tobythegunn
    Anonym (snyggt) skrev 2017-07-11 20:28:50 följande:
    Tror muskler är sekundärt.  Efter några års hårdträning har jag en rätt snygg kropp och kanske lite mer självförtroende.

Men...hade inga problem att få ligga tidigare heller. De där musklerna verkar varken göra till eller från i det avseendet.
    Jag hade heller inga problem att få till det när jag var yngre. Liksom åren runt 16-22. Då låg jag runt ganska mycket faktiskt. Efter det skaffade jag förhållande i 5 år och sen blev jag singel och sen dess har det varit dött. Som sagt, det verkar inte vara lika lätt nu som då.
  • Tobythegunn
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-11 21:04:09 följande:
    Ta bort "horseshit", "lesbiska feminist flator" (för övrigt särskrivning) och ditt egna upphöjande ur vokabuläret och attityden så faller nog flertalet tjejer kan jag tro. Även om jag förstår ditt budskap och trots att jag inte är tatuerad.
    Tar inte bort ett skit. Jag är den jag är. Ful i mun och en ynka narcissistisk. Fuck PK Sverige!
  • Tobythegunn
    Anonym (just sayin') skrev 2017-07-12 17:43:27 följande:
    ...och föraktad av alla kvinnor
    Hellre det än en mesig cuck. Hela världen skrattar åt Sverige. Kvinnor feminister och män cucks. Vårt land är snart ett minne blott. Good fucking job.
  • Tobythegunn
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-12 21:14:21 följande:
    Du ska vara den du är. Rätt! Jag ska inte komma här och säga annat. Tänkte bara att tjejerna nog inte gillar den attityden men kör hårt!
    Eller hur! Jag varken kan eller vill ändra på mig bara för att vad? Få kvinnor? Erm nej.
  • Tobythegunn
    Anonym (just sayin') skrev 2017-07-12 19:53:08 följande:
    Haha, nejdå, sverige har generellt ett väldigt gott rykte utomlands, så du får hitta andra sätt att slicka dina sår och försöka lappa ihop din manliga stolthet på:)
    Sverige HADE ett gott rykte. Det håller på och ändras och det gör det väldigt fort. Väldigt sorgligt. Ni må tycka vad ni vill om saken, men minns att jag säger detta. om 10-20 år så ser Sverige VÄLDIGT annorlunda ut (mycket MYCKET sämre) om det fortsätter som det gör. Ni kan säga emot, det accepterar jag men kom bara ihåg vad som sades nu så ses vi om 10 år och ser vem som hade rätt? mmkay:)
  • Tobythegunn
    Anonym (just sayin') skrev 2017-07-13 20:07:51 följande:
    Det enda som svärtar ner vårt rykte är exempelvis där utländska debattprogram menar att invadring har förstört sverige.

Och du har ju själv sagt (här eller nån annan tråd) att DU är invandrare.

Så vad drar vi för slutsats av det?
    Jag är icke invandrare. Jag talar bättre engelska bara för att min mamma och pappa kommer från England och pratar mest engelska hemma. Och ja den massinvandring vi har i Sverige idag har en negativ effekt. Mer skada än nytta. 
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!