Inlägg från: Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 21:29:01 följande:
    Det är ingen hemlighet att killar som käkat piller som gjort dem till knäppa muskelberg också har viss framgång på ONS-marknaden.

Men annars håller jag med dig. Det är vettigt att träna och hålla sig i god form. Vältränad är sexigt, vilket gäller båda könen.
    Finns två riktiga biffar på gymmet som vi tjejer tittar lite extra på!
    Mmm...ögongodis! Och en av dem tittar lite på mig...om han bara visste att han skulle få göra vad som helst med mig....
    Anonym (...) skrev 2017-06-28 22:05:41 följande:
    Det kanske han vet.
    Inte än, men jag ska kåta upp honom! Köra squats framför honom så får han sukta efter min sexiga rumpa!!

Gonna make him mine!!!!

Men asså, behöver inte snacka om PH. Men får man be om lite muskler och självkänsla?
    Killar som ex. på gymmet vågar komma fram och prata, kanske inte är svenskt??
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 23:24:44 följande:
    Varför går du inte fram och pratar själv? Det är sexigt.

Men jag håller med dig om att muskler är sexigt. Dock alldeles för ovanligt med vältränade tjejer. Det fina är ju att det är rätt enkelt att bygga upp de där musklerna. T.o.m Samir klarar det.
    Samir, ja! Han plockar oss tjejer å får vara med nästan vem han vill! Det är det killarna i tråden drömmer om, att bli sedda och eftertraktade.

Men jag siktar högre och väntar på att The Rock plockar upp mig i sin stora & trygga famn...hi hi...!
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 23:43:33 följande:
    Som sagt, muskler är ju enkelt att träna upp. Men IQ och EQ är inte mycket att göra åt.
    Suck, är du en kille som inte får knulla??
    Anonym (Marlene) skrev 2017-06-29 00:03:55 följande:
    Att 100 tusen kollar på programmet är inte enbart i uppkåtningssyfte. Många kollar och skrattar åt dem som en komediserie för de är så långt från en vettig verklighet. Det är en komediserie i mitt tycke. Men självklart har ja sympati för er som blir kåta på dom och gillar dom. Alla är olika som tur är. Men undrar hur dessa killar skulle orka med sig fysiskt med en dag i skogen med motorsåg och slit och släp och få dynga ner sig riktigt. Segstyrka å kondition.

Men i gymstyrka är de så klart pumpade och starka.
    Tycker killarna är konditionsstarka och uthålliga i sängen...hi hi...men inte han som kom efter 3 minuter för ngt år sedan...så piiiinsamt av honom.....
    EnAnonumius skrev 2017-06-29 00:48:39 följande:
    Varför tror du det?

Saknar du livserfarenhet helt eller? Du ser om värden men en fjortis snäva svartvita synvinkel det syns ju tydligt.
    Är inte så gammal. Alla verkar vara så gamla å tråden. Ja & mina kompisar festar och ligger, lever livet!
    Anonym (Marlene) skrev 2017-06-29 01:10:28 följande:
    Nja du det vet jag inte. Du vill och säkert dina tjejkompisar men inte jag och ingen av mina väninnor heller vill ha en sån kille. Nu är vi över 30 men när vi var 20 ville vi inte ha sånna heller.

Ä
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:47:36 följande:

Suck, är du en kille som inte får knulla??

Jag kan hålla med dig om att det kryllar av trådar med gnällspikar som inte får knulla.poäng på detta. Men det värsta är att sådana killar som gnäller är en kategori som oftast vill ha bimbobrudar och där har dom ej den charmen som lyckas. Men dom har heller ingen charm över till vanliga svenssontjejer heller eller någon tjej med normalt förstånd. Men om en sån kille är en PH typ som du säger behöver dom inte hjärnan. Då räcker muskler och tattoos för att locka sånna tjejer men inte oss svenssontjejer som kräver mer. En kille som måste ha muskler och tatoos som verktyg när iq saknas får inte vem som helst.

Nej fan va mycket sexighet det sitter i en kille som kan tända mig genom humor charm sunt förnuft och vara sig själv utan att behöva blommor tattoos eller slips på sig för detta. En kille som går där självsäker och lugn i kallingarna och sätter på morgonkaffet utan att behöva vara nyrakad eller nyduschad eller nykammad och gillar sig själv ändå och tror på sig själv.

En bred kunskapsnivå och kunnig om udda ämmen är åxå hett.
    Jo, e masa gnällspikar ute!! Typ "Jag är har bra utbildning, är trevlig och har dyr bil men får inte knulla, varför?""..
    Jo, därför att den är en mes utan självförtroende. Gillar kaxiga killar fr, mellan östern!"! Inte alla, men ex SAMIR!

Han tar brudarna från gnällspikarna som aldrig får kn ulla!
    Anonym (Jasså) skrev 2017-06-29 12:42:00 följande:
    Jag brukar bara vara jag, får ligga utan problem, kan tillägga att jag varken har tatueringar och är muskulös ;)
    Å ståtr det en ring av tjejer kring dig när du är på nattklubb?? Gjorde det nämligen när jag såg Samir på klubb i Sth. så avis på de som stod nära han!!
    Anonym (??) skrev 2017-06-29 09:53:17 följande:
    Varför har han långkalsonger på sig på en tropisk strand?
    undrar jag med?? Skulle vilja sätta mig på knä framför jeppe och dra ner dom å sedan...aaah...oooh...mmmm...åhhhhhh....kommer du nu....?

Snygg, snyggarBildresultat för samire, SAMIR!!!

Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:35:57 följande:
    Någon som kan förklara hur man tar bort denna tråd som "favorittråd" bara för att man kommenterat i den. Man tror att det kan vara något vettigt, en tanke, en reflektion kanske till och med ett skämt ch så duker det upp en bild på denna liksom. Någon?
    Skaffa lite muskler, tatueringar å attityd du med! Om du vil ha kontakt med snygga tjejer!!
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!