Inlägg från: Anonym (Reptilhjärnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:33:50 följande:

Snygg, snyggare, SAMIR!!!

Någon som kan förklara hur man tar bort denna tråd som "favorittråd" bara för att man kommenterat i den. Man tror att det kan vara något vettigt, en tanke, en reflektion kanske till och med ett skämt ch så duker det upp en bild på denna liksom. Någon?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:42:03 följande:

Skaffa lite muskler, tatueringar å attityd du med! Om du vil ha kontakt med snygga tjejer!!

Har redan muskler, inga tatueringar och kommer aldrig skaffa och den attityd du efterfrågar hade jag inte ens som 15-åring (även om många av kvinnorna här nog tycker det om mig). Definera snygga tjejer.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:47:17 följande:

Är blond, har fin gymrumpa och fasta å ganska stora bröst!! Ingen som klagat!!

Har såklart bara hår på huvudet!! Å några nice tattoos!!

Undra om det är detta som klassas som en ung, sexuellt frigjord kvinna av idag? ;)
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:56:04 följande:

Jag lever livet!! Men vill bli känd!!

Önskar dig all lycka på färden.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Dream on) skrev 2017-06-29 17:28:23 följande:

Nä du jobbar väl på det viset som "no groupie" nämner  nedan? Att bli känd...? :))

First we take Manhattan. Then we take Berlin.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Urrk) skrev 2017-06-29 17:24:18 följande:

Välj standardversion. Välj mina favoriter. Kryssa i rutan före tråden. Tryck på knappen ta bort markerade trådar

Tack så mycket för hjälpen!!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    MrFlex skrev 2017-06-29 21:47:21 följande:

Nja det går också över med åldern (för de flesta killarna). En ung kille har sex med en kvinnokropp, en äldre kille har sex med en kvinnohjärna. Kvantitet får ge plats åt kvalité.

En ung kille har sex med en ung tjej, en äldre kille har sex med en yngre tjej.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-29 22:16:35 följande:

En konsekvens av att dagens mogna kvinnor har sex med yngre killar och dumpar de äldre männen

Så kan man se det. Tänkte först att det var de yngre tjejerna som kom så fort pappsen viftade men du har rätt, det kanske är "de mogna kvinnorna" som är slemmiga.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-29 22:33:27 följande:

Du får förklara närmare vad du menar?

Att allting här i världen är ju beroende på perspektiv. Likaså om det är en konsekvens att äldre män är med yngre tjejer för att, som du skriver, kvinnorna lämnar för yngre män. Eller om det är tvärtom.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-30 07:54:53 följande:

Verkar vara en skillnad i praktiken dock, om man ska tro empirin.

Äldre män suktar efter yngre kvinnor, även om de skäms för det ibland, och tar gärna kontakt med dem på nätet eller i andra sammanhang.

Äldre kvinnor behöver inte ta kontakt med yngre män, utan där är det killarna som suktar efter äldre kvinnor, både på nätet och ute på krogen och andra ställen. Mogna kvinnor idag säger ofta att de jagas mer av yngre killar än jämnåriga män numera.

Även här är det frågan om perspektiv, varifrån ser man det? Enbart från männens som kärlekstörstande? Så vitt jag ser är det inte ovanligt att yngre tjejer gärna föredrar äldre män (ålderskillnad på 10+) eller att äldre kvinnor gärna uppvaktas av yngre män (med minst samma ålderskillnad, 10+). Om man nu ska se det från kvinnans perspektiv.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Tobythegunn skrev 2017-07-11 17:55:06 följande:

Detta är horseshit. Jag har en kropp som en grekisk gud (tränat i 8 år), tatueringar, är social, glad och öppen men har inte fått ligga på 2 år. Något har vänt. Jag tror dagens ungdom har mindre sex än tidigare generationer. Eller så är alla kvinnor i Sverige lesbiska feminist flator som hatar män. Jag förstår iallafall inte vad jag gör fel. 

Ta bort "horseshit", "lesbiska feminist flator" (för övrigt särskrivning) och ditt egna upphöjande ur vokabuläret och attityden så faller nog flertalet tjejer kan jag tro. Även om jag förstår ditt budskap och trots att jag inte är tatuerad.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Tobythegunn skrev 2017-07-12 17:39:15 följande:

Tar inte bort ett skit. Jag är den jag är. Ful i mun och en ynka narcissistisk. Fuck PK Sverige!

Du ska vara den du är. Rätt! Jag ska inte komma här och säga annat. Tänkte bara att tjejerna nog inte gillar den attityden men kör hårt!
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!