Inlägg från: Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:44:33 följande:
    Har redan muskler, inga tatueringar och kommer aldrig skaffa och den attityd du efterfrågar hade jag inte ens som 15-åring (även om många av kvinnorna här nog tycker det om mig). Definera snygga tjejer.
    Är blond, har fin gymrumpa och fasta å ganska stora bröst!! Ingen som klagat!!
    Har såklart bara hår på huvudet!! Å några nice tattoos!!
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:54:12 följande:
    Undra om det är detta som klassas som en ung, sexuellt frigjord kvinna av idag? ;)
    Jag lever livet!! Men vill bli känd!!
    Anonym (Muskler och tatueringar) skrev 2017-06-29 18:59:59 följande:

Jag har muskler och tatueringar. Problemet med detta är att man attraherar tjejer som gillar just muskler och tatueringar, och dessa tjejer är oftast inget att ha. Jag är helt ärlig nu, den typen av tjej som blir attraherad av mig för mina muskler och mina tatueringar vill jag inte ha. De är destruktiva, ytliga, bekräftelsesökande jobbiga människor. Jag vill ha någon som attraheras av mig trots mina muskler och tatueringar.

Jag är ytlig. Vet om det!! Är svag för tuffa "gangstertyper" i snabba bilar! Och de har ofta muskler, tatueringar och en farlig uppsyn!
    Anonym (Muskler och tatueringar) skrev 2017-06-29 19:15:22 följande:
    Då är du exakt den typ av tjej jag inte vill ha :D
    Ok. Vi passar nog inte ihop! Nu regnar det ute killar, in mer er på gymmet och pumpa!!
    Så kanske det är dig jag träffar på krogen och ligger med i helgen?? Hi hi...
    Anonym (eppo) skrev 2017-06-29 21:15:20 följande:
    Alltså sånna som badar mycket. Blir russinhud där, sen rynkor utav bara helvete. Och simhud mellan tårna och svamp och jävelskap i underlivet för att du envisas med att raka dig.

Hur många killar brukar titta när de sätter in den? Trodde det gick på automatik?
    Hi hi...ni killar stoppar in i den i allt...ni e så kåta allihopa!!
    MrFlex skrev 2017-06-29 21:47:21 följande:
    Nja det går också över med åldern (för de flesta killarna). En ung kille har sex med en kvinnokropp, en äldre kille har sex med en kvinnohjärna. Kvantitet får ge plats åt kvalité.
    Men inte alla killar å män som får knulla....
    Anonym (tjej24) skrev 2017-06-29 22:04:47 följande:

*Inte för att vara taskig meeeen", sällan jag nånsin läst om sån dum blondin som dig ts, Du kan inte på allvar vara 25 år? Din mentala ålder har nog stannat på 14 år :/ 

Jag är 24 år och ph-killar är det mest oattraktiva jag vet. Intelligensfria hela högen. NEJ, jag tror nog majoriteten av alla tjejer INTE attraheras av såna typer. Så killar, lyssna inte på TS i denna tråden, Hon är ju helt blåst xD

Nä, e inte blåst och jag är några år över 20. Orolig för att bli för gammal för Paradise Hotel därför att tjejerna är oftast under 25.

Jag ska komma med!!! Så spännande med alla intriger å snygga killar att ligga med. Sedan gillar jag drinkar!!!!
    Anonym (tjej24) skrev 2017-06-29 22:19:19 följande:
    Krogen????
    Ja, jag e på krogen och visst, blir bjuden...
    Anonym (??) skrev 2017-06-30 00:25:32 följande:
    Om du vill bli känd, är det inte bättre om du låter bli att skriva anonymt då?
    Kan väl inte bli känd för att jag skriver på FL?? Tänker kämpa tills ja kommer med i Pardise Hotell!!
    Gung Ho skrev 2017-06-30 14:53:17 följande:
    ...eller för de som vill skratta åt idioter. Liksom Ullared mfl... ;)
    E väl inget fel på Ullared?? Är alla miljontals människor som är där varje år idioter?? Åh, så korkat!!

Åh, kolla Kristian Täljeblad!! Både han å Jeppe e med igen i PH!!
    Bildresultat för täljeblad
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-30 20:13:03 följande:

TS,

Du är medveten om att attraktiva killar brukar kalla såna som dig för en straffspark?

Ha ha...jag gillar fotboll så det är helt ok!! Säger inte nej till killarna i vårt allsvenska fotbollslag, men de flesta e upptagna!!
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!