Inlägg från: Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

misil skrev 2017-06-30 20:34:51 följande:

Inte alls konstigt att vissa tjejer/kvinnor tänder på PH hunkar med attityd,medans andra tänder på något annat.
    Det enda provocerande med TS är att alla tjejer/kvinnor ska ha samma smak vilket självklart inte är sant,därför får du mothugg.

Asså, så menar jag inte...men tycker svenska killar som inte får ligga ska sluta gnälla å fundera på varför de inte får knulla....

Skaffa muskler, lite snygga kläder å en snabb bil så tittar i varje fall jag på killen!!!
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-07-01 08:31:34 följande:

Kolla på de från paradise hotel... där ser man direkt vad du e för kategori ... trash

Nää..snyggingar!! Ska ut ikväll å hoppas träffa hetingar med stora bissar...e snyggt i pike tröja....
    Anonym (maradona) skrev 2017-07-01 17:39:17 följande:
    Ligger du med killarna i fotbollslaget?
    nä, men skulle inte säga nej...asså, e har tjejer redan...
    Anonym (snyggt) skrev 2017-07-01 19:02:13 följande:
    Låt mig gissa, du är en invandrarkille som går på gymet utan att riktigt nå det resultat du vill. Tjejerna mer eller mindre ignorerar dig. Kanske upfattas du rent av som jobbig?

Ett tips: Det var längesen tjejerna blev imponerade av en 10 år gammal sportbil.
    ha ha ha...nej, har kallats bimbo i tråden..e bara ärlig!!
    Anonym (snyggt) skrev 2017-07-02 01:07:52 följande:
    Gott så, alla har rätt till en åsikt. Var glad att inte alla tjejer har samma preferenser som du. Det skulle höja konkurrensen för dig.

Man frågar sig också vad du själv har att komma med som lockar dessa muskelberg? Är du själv vältränad, stark, vig, blond, storbystad, lång?
    E blond å smal....

aahhh...pratade me en riktig biffig å gaddad kille i lördags å vi dansade å bytter nummer!!

har åkt i hans bmw å vi har haft sex...riktig macho med ringar i bröstvårtorna å rejält gaddad!

kaxig med attityd, just det!"!

Tobythegunn skrev 2017-07-11 17:55:06 följande:
    Detta är horseshit. Jag har en kropp som en grekisk gud (tränat i 8 år), tatueringar, är social, glad och öppen men har inte fått ligga på 2 år. Något har vänt. Jag tror dagens ungdom har mindre sex än tidigare generationer. Eller så är alla kvinnor i Sverige lesbiska feminist flator som hatar män. Jag förstår iallafall inte vad jag gör fel. 
    E du allvarlig?? Du verkar ju vara het!! Ta för dig!!
    Anonym (örk) skrev 2017-07-11 20:31:56 följande:

Muskler är verkligen sekundärt.

Under flera års tid hade jag t.ex. en hangup på killar som hade en viss exakt vinkel på ögonbrynen, dessa tyckte jag var attraktiva.

Händer kan också antingen fascinera eller äckla. Fula bitna naglar och snusfingrar går fetbort.  

men stora bissar, kaxig het å schyssta tatoos går inte bort! mmm...gillar!!!
    Pripps Vichy skrev 2017-07-12 20:11:53 följande:

Äh.. tatueringar är bara för folk med mindervärderskomplex som måste hävda sig till varje pris. Muskler kan jag väl hålla med om, men utgå inte från att alla tänder på tatoos. Jag vägrar tatuera mig då jag vill vara "naturell". Sen kostar det att ta bort dem med om man skulle ångra sig.

Amen hur mycket får du knulla utan tatoos å muskler?? e de vi tjejer vill ha i vår ålder!!

träffar jätte het kille nu med snabb bil också!! en riktig tuffing som suttit inne ett tag!!
    Zadre skrev 2017-07-14 11:26:28 följande:
    Kan garantera dej att det är långt ifrån alla tjejer i din ålder som vill ha det du vill ha. Sluta tro att du talar för alla. Många tjejer vill faktist ha hjärna först och främst.
    men jag väll inte sagt att alla tjejer vill ha de jag vill ha?? men många vill det!!
    träffar en jätte het å muskulös kille från mellanöstern nu,,så kaxig år härlig,,inte som svenska killar!! han har fin & snabb bil & bra med pengar!!

bjuder mig på mycket å känner att andra tittar avundsjukt på oss när vi e tillsammans!!
    Zadre skrev 2017-07-14 17:16:09 följande:
    Jodå. Du skriver flera gånger om vad "vi tjejer" vill ha.
    ok då, vad jag å mina tjej kompisar vill ha ska det vara. å vi gillar muskler, tatueringar och attityd..
    Zadre skrev 2017-07-14 18:26:37 följande:
    Bättre. Då tar ni hand om de så håller jag mej till killar med hjärna och som inte verkar vara efter att erövra allt med tuttar. Win-win.
    killarna gillar mina stora tuttar!!
    Zadre skrev 2017-07-14 18:38:02 följande:
    Har inte sagt nåt annat.
    har du åsså stora tuttar??
    Zadre skrev 2017-07-14 20:10:39 följande:
    När du säger "stora" vad menar du då? Spelar förövrigt ingen roll. Alla killar är inte intresserade av "stora tuttar".
    typ d kupa..
    Zadre skrev 2017-07-14 22:40:59 följande:
    E men ser ändå inte vad det har med nånting att göra. Vill inte vara med nån som vill ha mej för tuttarnas skull.
    Ok, har du E så vinner du över mej!!
    Zadre skrev 2017-07-14 23:44:35 följande:
    Och? Visste inte det var nån tävling.
    Du vann över mig! Men min kille ska betala sillisar å då för jag större än dig! Han har massor med svarta pengar,,!
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!