Vi som hoppas få plus i juli
Om jag räknat rätt har jag äl den 7e och har bim 22e. Första månaden vi försöker och hoppas på ett plus!
Om jag räknat rätt har jag äl den 7e och har bim 22e. Första månaden vi försöker och hoppas på ett plus!
Jag hoppar in här om det är okej? Ingen aning om när jag har ÄL eller BIM längre eftersom jag fick en liten blödning i helgen och haft konstiga flytningar. Gjorde ett grav.test imorse och tycker mig se ett super svagt streck, inbillar jag mig bara??
Hej! Jag har bim den 7/7! Tycker att dagarna går fruktansvärt segt. Jag och min sambo försöker få till vårt första barn. Detta är första månaden som vi seriöst har försökt pricka in ägglossning. Hoppas innerligt men mina förväntningar är låga att det ska lyckas så fort. :)
Hej ! Hoppar in här , har BIM den 2 Juli :)
Jag hoppar in här om det är okej? Ingen aning om när jag har ÄL eller BIM längre eftersom jag fick en liten blödning i helgen och haft konstiga flytningar. Gjorde ett grav.test imorse och tycker mig se ett super svagt streck, inbillar jag mig bara??
Kan de ha varit en nidis du fick? Tkr också de ser ut o va positivt. Vänta ngr dagar så ska du se att de e ett solklart plus.
Jag har BIM 9-10 juli. Försök nr 3 för första barnet.
Spännande! Jag har 7/7 :)
Heöllu
Jag vill me vara med haha
Hellu! Jag hoppar in :)
Har BIM 7/7 o inväntar första bästa möjlighet att få ta ett test o se ett plus!
Tog ett vanligt test häromdan som va stennegativt, hehe...
[quote=77795730][quote-nick]mammatillengrabb skrev 2017-06-29 09:38:11 följande:[/quote-nick]
Håller tummarna! Längtar massor efter ett plus, men senaste graviditeten så mådde jag pyton, blev sjukskriven från skolan och blev nästan inlagd med dropp så är lite rädd med!
[/
Åh tack håller mina tummar för dig med! Förstår längtan känner likadant. Vet inte hur många test jag förbrukat senaste månaderna. Fick svagt men ändå tydligt på två cb Early förra månaden och visade sig ju att de ej var något så blir inga fler sådana test i alla fall.
Men oj, ja då förstår jag helt om du är lite rädd. Det ända jag är rädd för är att få lika extrema förlossningar som sist. Kunde knappt röra mig de sista hehe.
Hallå där!
Hoppar med här. Är på andra försöket med andra barnet, BIM 24/7 och ÄL runt 10:e.
Håller tummarna för oss allihop, så kul att följas åt! :)
Spännande!
Hade ÄL 2/7 som vi prickade in både på dagen och runt om.
BIM ca 17/7 (varierar lite mellan 17-20) och fortfarande ingen mens. Har använt mig av appen Flo för lite bättre koll, men den verkar något opålitligt.
Inte vågat testa än.. :)