• Påsklilja

3D i Malmö eller Köpenhamn?

Jag vill gärna veta om det är någon som varit på emmaultraljud.se/ i Malmö för 3D ultraljud. Hur många bilder ingick o s v. Får syskon följa med?

Vi har själva varit på www.ultralydklinikken.dk/ i förra graviditeten och var väldigt nöjda! Men tänkte att en mottagning i Malmö är bekvämare och vill därför höra med er hur det är på emmakliniken i Malmö.

Om det finns någon annan i Malmö eller i södra Sverige så tar jag gärna tips !  Ett måste är att syskon får följa med samt att man får flera bilder som ingår i priset. Ett plus är att man får en dvd med själva ultraljudet på.

• Svar på tråden 3D i Malmö eller Köpenhamn?
  • orzia1

Jag hittade inget ställe där syskon fick följa med. Så vi valde ultraljudsklinikken i Köpenhamn.

• Påsklilja

Tack för svar! Då blir det Köpenhamn denna gången också

• orzia1
    Påsklilja skrev 2017-06-28 09:39:32 följande:

Tack för svar! Då blir det Köpenhamn denna gången också

Var där med storasyster och var jättenöjd, därför blev valet lätt när jag inte hittade ngt i södra Sverige, vi ville göra storasyster mer delaktig i graviditeten. Dock så var lillasyster en buse som inte ville visa sig. På alla ul låg hon mest intryckt i moderkakan, och likadant i Köpenhamn, så vi fick en ny tid då de ej fick bra bilder. Så storasyster fick följa med två ggr. Tyvärr blev det inte ngr bilder andra gången heller.
  • Any80
    orzia1 skrev 2017-06-28 09:42:18 följande:

Var där med storasyster och var jättenöjd, därför blev valet lätt när jag inte hittade ngt i södra Sverige, vi ville göra storasyster mer delaktig i graviditeten. Dock så var lillasyster en buse som inte ville visa sig. På alla ul låg hon mest intryckt i moderkakan, och likadant i Köpenhamn, så vi fick en ny tid då de ej fick bra bilder. Så storasyster fick följa med två ggr. Tyvärr blev det inte ngr bilder andra gången heller.

Det finns barnmorskestation i Landskrona privat klinik syskon kan följa med och man får massa bilder på köpet, ul kostar 1000kr
  • orzia1
    Any80 skrev 2017-06-28 09:44:40 följande:

Det finns barnmorskestation i Landskrona privat klinik syskon kan följa med och man får massa bilder på köpet, ul kostar 1000kr

Aha. Tack för tips. Kan va bra o veta om det blir fler barn här
  • Påsklilja
    Any80 skrev 2017-06-28 09:44:40 följande:
    Är det barnmorskestationen.se?
  • Påsklilja

Barnmorskestationen tog 1 500:- för själva ultraljudet. Om man vill ha bilder kostar de 50:-/styck! Men syskon får följa med Det fanns även möjlighet att köpa en dvd för 150:-.

• Any80
    Påsklilja skrev 2017-06-28 11:41:57 följande:

Barnmorskestationen tog 1 500:- för själva ultraljudet. Om man vill ha bilder kostar de 50:-/styck! Men syskon får följa med Det fanns även möjlighet att köpa en dvd för 150:-.

Oj då har dom höjt priserna
Svar på tråden 3D i Malmö eller Köpenhamn?