Inlägg från: Anonym (Reptilhjärnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Hur ragga på dessa äldre underbara damer?

Instämmer med föregående. Är något år yngre än dig men hur kan du kalla 35-40 för äldre damer, skärp dig. Min erfarenhet av dessa är att dom om några har ett begär!

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Horny chocolate) skrev 2017-06-29 18:11:47 följande:

Ja du.. Jag uppgav iförsig 14års differens med hänvisning till ca 15, medan du uppger 5 års, förstår att det blev knepigt för dig att förstå då!

Var går din gräns för äldre damer om 49-åringar är det?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Horny chocolate) skrev 2017-06-29 18:24:22 följande:

Dessutom anser jag att en dam är lugn och ödmjuk och varmhjärtad.

Medans kvinnor oftast ska hävda sig själva och kan inte stå för misstag.

;) nu förstod jag...
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Horny chocolate) skrev 2017-06-29 18:35:38 följande:

Ja, blev lite fel i mitt ordval "äldre" men ville inte uttrycka ordet kvinna. Så dam skulle det ha stått enbart. Äldre damer är lite över min gräns kanske 52-65 kanske. Men kan vara olika beroende på individen och hur man själv uppfattar personen ifråga antar jag

Menade mer din beskrivning av en kvinna.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Mila76 skrev 2017-06-29 19:43:10 följande:

Du verkar ha en sjuk kvinnosyn.

Ge fan i att smeta på oss en massa jävla epitet och väx upp.

Och växa upp är i ditt avseende att lyckas förstärka en mening med två svordomar?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Mila76 skrev 2017-06-29 20:01:22 följande:

Är du TS?

Eller är du bara jävlig känslig?

Varken eller. Fick du in ännu en.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Mila76 skrev 2017-06-29 21:38:15 följande:

En fullständigt bortkastad ordväxling, inte helt oväntat.

Nu klarade du det. Bra jobbat gumman (manlig härskarteknik i ditt lexikon?).
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Mila76 skrev 2017-06-29 22:01:20 följande:

Det var inte menat att hetsa upp dig.

Okej. Då ber jag om ursäkt för min spydiga kommentar!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Treat me like a queen) skrev 2017-06-29 22:12:55 följande:

Kan inte du bara fortsätta ditt jävla tjat nån annanstans och sluta förpesta tråd efter tråd!! Eller åtminstone hålla dig till ämnet och respektera Trådstartarna?

Vart har jag ej respekterat denna trådstartare tycker du?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Mila76 skrev 2017-06-29 22:29:01 följande:

Ja okej. Men gör inte om det.

Om du håller nere svordomarna mot folk så är det en deal.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Horny chocolate) skrev 2017-06-30 00:30:39 följande:

Toppen killen! Eller mannen Haha

Brukar inte få så många komplimanger här så det är värt att tacka för varenda en :)
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Fjäril kär skrev 2017-06-30 09:20:33 följande:

Jag tror att du kanske menar någon som är sofistikerad och kan föra sig och därmed utstrålar attraktion.

Det är egenskaper en tjej kan ha vare sig de är 29 eller 57.

Då är nog risken större att en 57-årig kvinna kan föra sig än dagens 29-åriga, enormt krävande, så kallade kvinnor.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Treat me like a queen) skrev 2017-06-30 13:08:56 följande:

Den där klassiska tanten med handväskan är nog ett minne blott iallfall innan 70-80 kan jag tänka mig. Idag är allting så sexualiserat och ungdomsfixerat, kan vara svårt att skilja klädstilar och mode åt.

Skönhet ligger i betraktarnas ögon heter det och jag har blilvit överraskad många gånger av just yngre män och deras lust för mig och många av mina väninnor.

Ja jag är nog ganska vältränad eller åtminstone behållit min flickaktiga form och storlek även om huden  aldrig blir som när jag var 20 igen då allting pekade uppåt även om jag kan se väldigt bra ut har jag förstått. Tror inte skönhet är en förutsättning för att gå hem hos yngre även om det kan göra utbudet större. Tror det snarare är blicken och utstrålningen och att man ser ut att gilla sex! Och sen vad man kan göra med dem i sängen så klart;) De går igång på erfarhet och självförtroende...

Så talar en respektabel människa. Bekräfta iaf från min synvinkel som yngre man ditt påsåtående från "Tror det snarare är..." och nedåt.
Svar på tråden Hur ragga på dessa äldre underbara damer?