• Anonym (Blä)

Klitoris

Jag fullkomligt HATAR min klitoris.

Den är stor , och det är en massa hud "i vägen".

Det både ser fult ut och funkar dåligt.

Vanliga små bullet vibratorer är ju bara att glömma, känns knappt, verkar som att alla sexleksaker är utformade för fittor som ser ut som en porrskådis..

dessutom är oralsex värdelöst, för det känns knappt det heller för att det är så mycket hud...

Ja jag är jävligt bitter, för som sagt det inte bara är opraktiskt utan jag känner mig också väldigt äcklig och okvinnlig. Känns som att jag har en liten snopp där nere..

Har aldrig sett någon se ut som mig där nere, förutom möjligtvis en uppumpad anabolakärring.

Var bara tvungen att gnälla av mig lite..

• Svar på tråden Klitoris
  • Firepants

Tråkigt att höra.

Tycker själv att den sortens klitoris du beskriver är väldigt härlig.

Man kan ju leka med den så mkt mer än en liten knappnålsklitta. :)

Sen vet jag ju inte hur din är exakt men av beskrivningen att dömma verkar den härlig.

Kanske har du inte träffat någon som riktigt uppskattar det och gillar att suga och greja på den en längre stund.

Okvinnligt är det definitivt inte och inte fult.

• Anonym (Reptilhjärnor)

Nej då, sluta noja över sånt, det är en kroppsdel bara. Är den funktionell så njut!

• Anonym (men)

Men nu är det ju hud och inte klitorisen som är stor. 

Och om man inte själv trivs med nåt eller känner mindre pga huden så spelar det ju mindre roll att hela stan vill komma och suga på den, tänker jag. 

Till ts: kolla alternativen för att ta bort lite hud kanske. Är det alltså bara hud så är det trots allt ett "enkelt" ingrepp. 

• Anonym (Googla)

Googla på big klitoris. Finns fler som har det jag lovar. Dock ser det konstigt ut. Som tvekönad. Som en liten snopp.

• Anonym (Blä)

Tack är att ni tar er tid att svara på mitt bittra inlägg. Haha

Alltså grejen är den att oavsett om man drar bort huden (så att bara ollonet syns) , så är den lika okänslig.

Och ja, det mesta är bara hud men själva klittan i sig är inte minimal där under heller.. så jag skulle klassa den som stor med eller utan hud.

Känns som att de flesta kvinnor i min omgivning är jätte känsliga där nere och kommer hur lätt som helst om någon slickar dom...

blir mest frustrerad.

• Anonym (Googla)
    Anonym (Blä) skrev 2017-06-29 19:06:08 följande:

Tack är att ni tar er tid att svara på mitt bittra inlägg. Haha

Alltså grejen är den att oavsett om man drar bort huden (så att bara ollonet syns) , så är den lika okänslig.

Och ja, det mesta är bara hud men själva klittan i sig är inte minimal där under heller.. så jag skulle klassa den som stor med eller utan hud.

Känns som att de flesta kvinnor i min omgivning är jätte känsliga där nere och kommer hur lätt som helst om någon slickar dom...

blir mest frustrerad.

Jag kommer aldrig av oralsex. Är inte heller speciellt känslig på klitoris. Tycker mest oralsex långtråkigt. Jag vill ha kuken i fittan helt enkelt.
  • Anonym (klittmassage)

Kmmer aldrig heller med oralsex, däremot vid onani väldigt lätt med lite roterande smekningar och sedan direkt på. Ta olja eller silikon glidmedel och lek och använd fantasin kraftig. dert får alltid mig att komma.

Din klitta låter spännande var glad för den. Du behöver bara öva upp känsligheten. Hade det som nu när jag var yngre men kommer jättelätt numera:P

• Nyfikna72

Jag tror nog okänsligheten sitter i psyket när du tycker som du tycker. Kan man inte slappna av för att man vet hur man ser ut så lä3 man ju knappast kunna njuta.

• Anonym (Blä)

Den är alltså inte ens jätte känslig när jag onanerar själv. Krävs väldigt kraftigt tryck/vibration om jag ens ska komma

• Nyfikna72

Psyket är starkare än så. Det märks när du skriver för du låter nästan lite cynisk mot dig själv,

• Anonym (Omg)

Har sldrig hört att det finns något som heter big klitoris för än jag löste det här och googlade det.

Herregud vilken syn, det finns ju hjälp att få ta kontakt med en läkare och fråga hur du ska gå vidare. Kanske räknas det dom skönhets operation.

Att du inte tagit tag i det för länge sen? Du värkar ju må fåligtcav det.

Svar på tråden Klitoris