• sodisa

Ung & planerar barn 2017!

Finns det några här som har lust att bolla lite tankar? 

Vi har börjat försöka med syskon till vår pojke som blir 2 år under sensommaren. ÄL  i helgen och BIM 16/7. 

Vore så roligt med fler som kanske försöker just nu, väntar barn eller planerar att börja försöka under året? Hade en liten mammagrupp här på Familjeliv med sonen och var så mysigt att följas åt hela vägen. 

/Isabell

• Svar på tråden Ung & planerar barn 2017!
  • 1994

Hej hänger gärna på här !

Vi har försökt med vårt första sen i juni 2016 , tyvärr inte tagit sig och nu ska vi in till Sahlgrenska i augusti för att få köra igång med vårt första ivf försök ! Började med inskrivningen och så i maj :)

• Isabella.ostojic

Hej! En till här som är ung, 22, och planerar första barnet! Har BIM 7/7:)

• NKO

Hej! 22 år här med och har bim 6/7, första försöket första barnet :)

• XAHHA92

Hoppar in här jag med :) Kul med en grupp för oss som är yngre!

24 år och försöker också bli gravid med första :) Har försökt sen maj 2016 och är nu på försök 15 utan resultat. Har ansökt om utredning men då avdelningen är nedlagd under sommaren och sen 3 månader väntetid så får jag inte tid förrän i december.

• Isabella.ostojic

Skulle ni vara intresserade av en FB grupp? Jag tycker det är lättare att hålla koll på fb, är lite dålig att kika in med jämna mellanrum här på FL :)

• Alvert

Halloj! Snart 24 och planerar att dra igång med försök till syskon till vår 3åring nu i augusti! Allt med en skräckblandad förtjusning då graviditeten var rätt kämpig med sonen ;)

Mamma till Vincent, Augusti -14
  • XAHHA92
    Isabella.ostojic skrev 2017-07-01 13:35:05 följande:

Skulle ni vara intresserade av en FB grupp? Jag tycker det är lättare att hålla koll på fb, är lite dålig att kika in med jämna mellanrum här på FL :)

Jag är intresserad av det! :) Gärna en hemlig så inte alla på vänlistan på Facebook ser hehe
  • NKO

Skulle vara kul med en FB-grupp men skulle också vilja att den var hemlig. Ingen vet att vi försöker än :) 

Fick mens igår (6/7 var beräknad) så har förstått nu att jag har en oregelbunden cykel så vi missade ÄL helt och hållet då jag var utomlands, haha! Kör vi om den här månaden med andra försöket. Hur går det för er? :) 

• Jassan123
    NKO skrev 2017-07-02 08:12:34 följande:

Skulle vara kul med en FB-grupp men skulle också vilja att den var hemlig. Ingen vet att vi försöker än :) 

Fick mens igår (6/7 var beräknad) så har förstått nu att jag har en oregelbunden cykel så vi missade ÄL helt och hållet då jag var utomlands, haha! Kör vi om den här månaden med andra försöket. Hur går det för er? :) 

BIM idag, så om mensen inte kommer så får det bli ett test imon:)
Svar på tråden Ung & planerar barn 2017!