• Klumpedunsen

Osäker man

Är i ett förhållande nu sedan 3 år tillbaka och vi hade fantastiskt sex i början och sådär efter 1 år ca så har hennes lust dött... har försökt allt från att ge henne mer egen tid till att inte ens ta upp problemet under en längre tid för att hon inte ska känna sig pressad hela tiden. Men tiden går och hon verkar inte ens bry sig om att försöka fixa till det. Har testat lite allt möjligt annars i helhet för att se om någonting kan hjälpa men känner mig bara helt deprimerad när hon inte ens verkar bry sig, det för mig att börja ifrågasätta om det är fel på mig är jag avtändande eller nånting osv men alltid om man frågat så får man i svar att det inte är så. Så det jag undrar om är det bara att fortsätta vänta eller vad ska jag göra? Har ingen aning!!!

• Svar på tråden Osäker man
  • Tecum
    Klumpedunsen skrev 2017-06-30 10:58:41 följande:
    Har även funderat på att ge ett ultimatum antingen så går vi skilda vägar eller så försöker vi fixa till det? Låter det annars som en plan?
    Tja, inte helt fel men ultimatum fungerar inte. Det är närmast utpressning och funkar inte för att få sex. Tala om hur du känner och att tvekar om er framtid, men utan att sätta några datum.
  • limoncellos
    Klumpedunsen skrev 2017-06-30 00:28:47 följande:

Är i ett förhållande nu sedan 3 år tillbaka och vi hade fantastiskt sex i början och sådär efter 1 år ca så har hennes lust dött... har försökt allt från att ge henne mer egen tid till att inte ens ta upp problemet under en längre tid för att hon inte ska känna sig pressad hela tiden. Men tiden går och hon verkar inte ens bry sig om att försöka fixa till det. Har testat lite allt möjligt annars i helhet för att se om någonting kan hjälpa men känner mig bara helt deprimerad när hon inte ens verkar bry sig, det för mig att börja ifrågasätta om det är fel på mig är jag avtändande eller nånting osv men alltid om man frågat så får man i svar att det inte är så. Så det jag undrar om är det bara att fortsätta vänta eller vad ska jag göra? Har ingen aning!!!

Jag vet exakt hur det känns. Jag har det likadant med min kille... självkänslan är verkligen nere på botten just nu och man undrar om det är något fel på en.

Jag vet inget svar på hur man ska göra. Det suger!
  • Klumpedunsen
    limoncellos skrev 2017-06-30 12:40:27 följande:

Jag vet exakt hur det känns. Jag har det likadant med min kille... självkänslan är verkligen nere på botten just nu och man undrar om det är något fel på en.

Jag vet inget svar på hur man ska göra. Det suger!

Håller med :/
  • limoncellos
    Klumpedunsen skrev 2017-06-30 14:17:53 följande:

Håller med :/

Det enda man kan göra att prata om det. Sen om det inte blir någon sorts förbättring så är det antagligen lämna eller stanna kvar och nöja sig.
  • Klumpedunsen

Antar det, så får bli och prata om det först då och sen om inte det ger nån respons alls under en period så får man väll bryta sig loss.

• Anonym (Reptilhjärnor)

1A: Rak kommunikation.

Vi människor har sån förmåga att känna rädsla inför att öppna upp oss. Hur ska hon veta att du mår dåligt över situationen när du inte informerar henne? Då går ni bara runt och hoppas den andre ska läsa er. Sådant håller inte i längden, det blir bara slitningar.

Det är skillnad på att bry sig om henne, ge henne tid och så och att bli förtryckt vilket detta i slutändan leder till. Som sagt, du bryr dig om hennes sits men låt ALDRIG en kvinnas osäkerhet sätta sig på dig. Du kan hjälpa henne med den eventuella osäkerheten kring vad den än må vara men du ska inte ta på dig den! Sen får du ställa dig frågan hur viktigt det är för dig med sexet?

• Klumpedunsen

Har sagt det till henne innan att jag mår dåligt utav det hela och för mig är det den intima närheten jag vill ha, jag känner att det är en viktig del i ett förhållande för mig.

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Klumpedunsen skrev 2017-06-30 15:25:52 följande:

Har sagt det till henne innan att jag mår dåligt utav det hela och för mig är det den intima närheten jag vill ha, jag känner att det är en viktig del i ett förhållande för mig.

Ännu en rätt osympatisk kvinna om du nu talat om detta, det har gått en lång tid och hon inte bryr sig. Om du inte älskar henne till 100% så stick grabben! Livet är för kort, det finns andra fiskar i akvariumet och hade du varit en kvinna hade du stuckit redan, vi ska som män inte vara något duktigt undantag!
  • nero117

började träna för 10 månader sen . kan ju säga att ZMA och L argenine synepherine combon gör att man ¨är värre än i puberteten . vet att de är lika för tjejer oxå om någon undrar. skippa largiplex gå på gymmgrossiten å köp L-argenin ethylester högre dos å billigare och zma

Svar på tråden Osäker man