• Anonym (Cabe 580)

Hur mycket knullas/swingas det på campingar?

Hur vanligt är det med sex på campingar? Och då tänker jag kanske mest på partnerbyte, swing, trekant och sånt man kanske inte gör hemma med sin partner normalt. Finns det någon kod för hur man ser att man är tillgänglig för sex med andra så att säga? Finns det speciella campingar där detta är vanligare?

Tänker att man bor tätt, det är sommar, fint väder och lite alkohol gör att man testar någon ny eller låter sin partner testa någon ny.

Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Hur mycket knullas/swingas det på campingar?
  • Eena

Är singeltjej med husvagn. Har aldrig haft sex på en campingplats. Jag reser med barn och är inte alls ute efter sex då

• Anonym (tyiop)

Har aldrig campare i Sverige, men utomlands. Inte swingat då jag ej är sugen. Har dessutom barn, så även om jag velat hade det inte funkat då alla sover i samma rum.

• Anonym (Tältare)

Är singelman med barn och tältar varje år.

Jag har aldrig funderat på swingers och sånt men ibland när jag går förbi husvagnar och husbilar kan jag undra om det verkligen går att sexa obemärkt därinne

Jag har hört att det ska vara ganska vanligt med otrohet på campingar men har väldigt svårt att se hur det ska kunna förekomma vidare ofta.

Men jag är som sagt där ensam, med barn och i tält så jag har inte riktigt fokus på sexbiten

• Ascendere

Ser du att en husvagn gungar misstänkt är det väl bara att sticka in huvudet och lite fint fråga om du kan bistå med ett extra könsorgan eller så? Se till att bjuda på lådvin också.

• Anonym (Stina)

En normal camping med övervägande barnfamiljer är rätt värdelös om det är tillfälliga sexkontakter man söker.

• Anonym (Jo)

Inget som jag har upplevt på en camping, det är många barnfamiljer där.

• Anonym (Solifer 552)

Jag har aldrig märkt av något sådant. Men hade varit kul att testa på. Dock lite svårt när man reser med barnen.

• Anonym (Nybliven swinger)

Hände i helgen när vi campade. Blev partnerbyte i grannens husvagn inte bara en gång i helgen så nog finns det

• Anonym (Kvinna 49)

Har campat mycket i utlandet! Men har nysått vagnen och saknar den. Min man o jag är ?nykåta? och har både tonårsbarn och små barn =ingen kvällstid för fri sex inne!!! Frustration! Nu har vi bestämt att vi ska låna svärisarnas husbil, åka till skogen och knulla som kaniner i 24h😂😂😂

• Anonym (Flamingo)

Kolla efter flamingos vilket är en kod för swingers. Problemet är att det är en vanlig detalj numera för vanligt folk. 
    En röd scarf på dragkroken sägs betyda att man är  tillgänglig. Kan inte verifiera det dock. Att jag hört det betyder inte att det stämmer. 

Nora camping på midsommarafton kan vara värt att forska vidare på. 

• Anonym (Jahaja)

Åkt en del husvagn med mitt ex som alltid höll benen i kors utom en gång per semester, hahaha oavsett Teneriffa eller husvagn.
    Min nya kvinna tycker det är pinsamt om alla kan se hur antennen gungar men .. vi har ju kunnat njuta av varandra ett antal gånger ändå. :)

• KimLinnefeldt

Har för länge sen knullat i ett lågt tvåmanstält. Försökte vara tysta och inte röra tältduken. Väldigt begränsat ljud och rörelse. Kan ju också vara läckert...

Svar på tråden Hur mycket knullas/swingas det på campingar?