Olika skallform för olika kön?
Som rubriken lyder, ni som har barn av olika kön. Liknade de varandra på ul? Eller kan ni se någon skillnad på ex skallformen vid pojke el flicka ? Eller olika kroppsform ? :)
Som rubriken lyder, ni som har barn av olika kön. Liknade de varandra på ul? Eller kan ni se någon skillnad på ex skallformen vid pojke el flicka ? Eller olika kroppsform ? :)
Min lilla nyfödda son har samma huvudform som mig och det har dottern med. Jag har inte med hjälp av ul kunnat se kön i alla fall om man inte sett själva snoppen eller snippan.
Jahopp där sprack den teorin :p haha
Min lilla nyfödda son har samma huvudform som mig och det har dottern med. Jag har inte med hjälp av ul kunnat se kön i alla fall om man inte sett själva snoppen eller snippan.
Grattis till sonen förresten!
Pojkar ska ha mer fyrkantiga ögonhålor, det borde kanske gå att se på ul. Skallformen tror jag inte går att se på.
Har tre döttrar. Två har sin pappas skallform och en har min skallform.
När det gäller ögon så har två av dem min form på ögonen och en har pappans form på ögonen.
Okej har aldrig hört det men ska definitivt kika efter det på rul :)
Anledningen till varför jag vill veta lite hur det har varit för er andra är för att mina två söner hade väldigt lika skallform, men denna sticker ut lite ;) hela kroppen är annorlunda, långa och smala har pojkarna varit på ul i samma vecka och den här var lite mindre och rundare :)
Har tre döttrar. Två har sin pappas skallform och en har min skallform.
När det gäller ögon så har två av dem min form på ögonen och en har pappans form på ögonen.