• Anonym (FLR)

FLR

Någon som lever i en FLR relation där kvinnan meter och mannen är undergiven. Är detta något ni praktiserar eller skulle kunna praktisera hos er?

Rules in a Femdom Marriage

Rule 1: Whenever I open or spread my legs, and expose my pussy to him, I want to feel his mouth and tongue on me.

Rule 2: Whenever he goes down on me, I expect at least two orgasms. Only then is he permitted to stop.

Rule 3: We only have intercourse when I decide we have intercourse.

Rule 4: When we have intercourse, he doesn?t always get to ejaculate.

Rule 5: He is only permitted to ejaculate with permission.

Rule 6: When I permit him to ejaculate, he is required to clean up after himself or lovingly lick and suck the cum out of me.

• Svar på tråden FLR
  • Anonym (Löjligt)

Har ingen aning om vad FLR står för.

Men vilket jävla trams. Väx upp!

• Anonym (FLR)
    Anonym (Löjligt) skrev 2017-07-03 20:49:49 följande:

Har ingen aning om vad FLR står för.

Men vilket jävla trams. Väx upp!

Female Led Relationship (stavas det så?)
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Det där låter intressant. Kan man kombinera det med cuckold så jag får slicka upp bull-sperma?

• Hon som bestämer

FLR innefattar så mycket mer än bara sex. Det handlar om hur hela relationen är uppbyggd. Att det är kvinnan som bestämmer och mannen som fogar sig efter hennes vilja.

Man kan nästan beskriva det som traditionella könsroller fast tvärt om. Det är mannen som servar kvinnan och sköter hushållssysslorna.

Ett FLR skapar man med samtycke mellan kvinnan och mannen. Det är inget som mannen tvingas in i utan något han väljer att gå in i frivilligt.

Som ni förstår så är detta något som inte passar alla. Och de par som går in i ett FLR är modiga och starka som vågar bryta mot samhällets normer.

• Anonym (Löjligt)
    Hon som bestämer skrev 2017-12-17 13:13:03 följande:

Man kan nästan beskriva det som traditionella könsroller fast tvärt om. Det är mannen som servar kvinnan och sköter hushållssysslorna.

Och då är det hon som lagar gräsklipparen medan han solar sig? Och hon byter panel på husgaveln medan han vårdar sina sociala kontakter på Facebook? Och det är hon som står ute i snöblasket på gatan och byter till vinterdäck på både sin egen och sin mans bil medan han sitter insvept i en filt i fåtöljen och tittar på Dr Phil.

När hon sedan är kåt och vill knulla så blir det som vanligt ingenting, för han har fått huvudvärk av att sköta hushållssysslorna.
  • Anonym (Jodå)

Beror på vad man menar med FLR. Jag och mannen kanske inte uttrycker det så, men jag är den som kontrollerar hans sex med hjälp av en kyskbur.

Alla regler utom den sista (som lät avskräckande osmaklig) skulle väl kunna funka, och vi använder dem. Men betydligt mer förenklat. Jag har istället all rätt hela tiden att hitta på eller ändra regler när som helst. Så han har bara att foga sig! :) Så:

1. Behövs inte, men kunde vara lite kul för en helg kanske.

2. Behövs inte. Vill jag ha två så säger jag till efter den första.

3. Behövs inte. Självklart eftersom vi har vår enda regel.

4. Behövs inte. Ingår i vår grundregel. För övrigt väl snällt formulerad. Att han kommer händer verkligen inte alltid, snarare ytterst sällan.

5. Behövs inte pga grundregeln.

Varför undrar du?

Svar på tråden FLR