Inlägg från: Anonym (Reptilhjärnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Älskare drar sig undan

Okej, inga påhopp men jisses vad folk ställer till det alltjämt. Du borde känna dig rätt utnyttjad? Min chansning är att han kände en åtrå för dig, kontaktade dig igen och sen insåg att det han längtade efter inte var lika starkt längre.

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (lol) skrev 2017-07-04 14:20:48 följande:

Alltså, det är alltid lika förbluffande och faktiskt lite skrämmande att se människor förmåga till dubbelmoral, den har verkligen inga gränser.

Här har vi en kvinna som utan problem bedrar sin man, med en annan snubbe som i sin tur bedrar sin fru. Man kan ju lugnt konstatera att ingen av dem är sätter ärlighet och "fair play" högt upp på listan på saker man bör leva efter.

Men ändå blir man helt förstörd när personen visar sig vara just den bedragare och lögnhals man vetat hela tiden att personen är mot sin partner, och som man för övrigt själv är mot sin partner.

Alltså, jag är förundrad, hur får man ihop den där logiken?

Det får man inte. Visst får man en kolsvart bild av folk?! "Hej älskling, vad jag har saknat dig! Nä jag har inte gjort något speciellt medans du varit borta"...
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Någons fru skrev 2017-07-04 14:45:17 följande:

Vilken knepig sits du hamnat i, tycker att du ska på någotvis se till att frugan ska få reda på detta. Typ skicka ett sms från ett nummer som inte går att spåra.. där du berättar att du inlett ett förhållande med hennes man osv. Frugan kommer säkerligen lämna honom så småningom... Då får du din älskare för dig själv o frugan får chansen att dela sitt liv med en annan istället för sin otrogne man... hon kanske förtjänar någon bättre o du förtjänar din älskare...

Tycker du omvänt, om älskare skickat samma sms till ts man, att det varit okej?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Någons fru skrev 2017-07-04 15:38:45 följande:

Det beror nog på varför mannen är otrogen mot sin fru, är det så att de haft en tuff period, typ fått barn el liknande, eller har han upplevt ett missnöje i äktenskapet under en lång tid?? Vad är han missnöjd m i äktenskapet etc

Du är medveten om att ts också är otrogen?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2017-07-04 16:09:08 följande:

Vad jag vet är att hans fru är väldigt svartsjuk jämt och väldigt kontrollerande. De har två barn. En på två år och en på fyra år.

Själv har jag en på tre år.

Vet inte hur deras sexliv är men vad jag vet smygrunkar han på toaletten eller så fort hon inte är hemma. Om de har sex vet jag inte. Verkar inte som det då han gör rynkar i smyg och kollar på porr säger han.

Han har även sagt på skämt " det kanske blir vi i framtiden" då sa jag aa men Eller hur som att det kommer hända. Då sa han "när jag är 60 år. Eller skild"

Han var dock ironisk. Tror jag...

Alltså måste bara fråga; sover du gott på nätterna?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2017-07-04 16:22:11 följande:

Hans fru vet om att han varit och kanske till och med fortsätter. Så ja. Det är hennes problem om hon accepterar det eller att han vill gå bakom ryggen på henne är hans val.

Hur min man behandlar mig kan jag inte gå in på öppet, Han vet att jag inte älskar honom.

Det första stycket brydde jag mindre om, det var ditt andra som gav huvudbry. Men okej.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2017-07-04 16:37:56 följande:

Glömde tillägga att han berättade att hans fru hotade honom med att kontakta min man om han fortsätter ha kontakt med mig. Och att han var orolig för min skull.

Vet inte om det bara är en ursäkt.

Hur hade du reagerat om det hänt? Ursäkta jag frågar ut dig men jag är nyfiken på människor i stort.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2017-07-04 16:42:55 följande:

Ett sätt att få min man inse att nu är det väl över

Med andra ord är det en sådan utväg du nästan söker?
Svar på tråden Älskare drar sig undan