Inlägg från: Anonym (mmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mmm)

Älskare drar sig undan

Anonym (Älskarinna) skrev 2017-07-04 16:37:56 följande:

Glömde tillägga att han berättade att hans fru hotade honom med att kontakta min man om han fortsätter ha kontakt med mig. Och att han var orolig för min skull.

Vet inte om det bara är en ursäkt.

Det är ju som du sa, ditt problem. Låter mest som en ursäkt. 

Ni är i denna soppa och det kommer uppstå problem mer och mer ju längre tiden går. 

Denne man har svårt för att ta tag i sitt liv eller så vet han inte vad han vill. Allt han säger om sin fru ska du inte tro på för det kan bli överdrifter eller vinklingar. Tycker du ska bryta helt och sen får du väl bestämma dig för om du och din man ska göra något åt ert trista liv eller inte. 
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2017-07-06 15:27:12 följande:

Hans fru har tillgång till alla hans appar på datorn. Därför hade vi kontakt på ett annat ställe efter det. Men han loggar aldrig in nu. Och jag skrev från ett okänt nummer igår "känner du fortfarande samma sak? Jag vill veta för att kunna gå vidare för alltid! Jag gillar dig och blir inte sur jag vill bara ha ett ärligt svar" då svarar han bara. "är du galen" (han syftar på det med bryta) sen. "Skriv inte här" . Och blockar mig. Haha. Jag vet att jag inte borde skriva där men han loggar ju aldrig in där vi har kontakt. Jag är verkligen blind...

Men bara sluta TS! Det låter rent sjukligt att du skriver från anonymt nummer för du bara MÅSTE få ett svar från honom. Fattar du inte att hans frånvaro av svar ÄR ett svar!

Om du fortsätter kommer du framstå som en stalker. Bara totalt ignorera honom, Låtsas att han dött. Som någon annan skrev innan: varför låter du honom ha kontrollen? Du kan så lätt ta den istället. 

Och om jag var du skulle kan kontakta hans fru och även berätta om den där andra tjejen och ja, allt du vet. Skriv ett brev till henne om du inte har hennes mailadress. 
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2017-07-06 16:04:27 följande:
    okej. jag skrev från mitt nya nummer som han redan hade fått.
    men. på den där hemsidan.. ska jag bara låta det vara ? eller blockera honom?
    jag skulle kunna skcika en kukbild till henne. man ser att det är hans kropp.
    MEN LÅT DET VARA!!!!!

Hur många fler svar behöver du? Då får ursäkta TS men nu orkar jag inte med dig längre. Både jag och andra har gett dig bra förslag men du bara skriver igen och igen "men ska jag låta det vara, borde jag kontakta". 
  • Anonym (mmm)

Han är en böld i ditt liv, han är varet som gör dig sjuk! (Om du tänker så kanske det blir lättare att tänka bort honom)

Svar på tråden Älskare drar sig undan