Inlägg från: Anonym (Älskarinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinna)

Älskare drar sig undan

[quote=77817176][quote-nick]HansFinaFruga skrev 2017-07-06 15:39:21 följande:[/quote-nick]Appar på datorn? Nu förstår jag inte. Vad är det för app ni har kontakt via?

Jag förstår inte hur folk lyckas smussla så intensivt.har hon inte tillgång till hans mobil. Finns ingen historik i den?

Appar som viber. Hon litar inte på honom så då har hon hans konton på datorn, så ser man chatthistoriken även på datorn.

Men vi har nu kontakt på en hemsida istället. Men han loggar aldrig in. Därför skrev jag på viber ändå nu igår fast med ett annat nummer.

Jo jag skulle vilja göra det men... Vet inte...

• Anonym (Älskarinna)

HansFinaFruga

Anser du att jag ska kontakta honom igen? eller är bollen hos honom? Tror du han markerat att det är över fastän han nekar?

Han säger att han inte vill att hans fru ska göra problem då hon kommer kontakta min man.

• Anonym (Älskarinna)

Jo precis.

Men han gör det. Och kollar även på porr. Tror inte de har ett sexliv eller att han tänder på henne.

Varje gång hon misstänker något kommer han med rosor till henne. Sen är det samma visa igen när hon lugnat sig.

• Anonym (Älskarinna)

han är ju aktiv överallt men han tar ingen tid att kontakta mig ? :(
    vet inte vad jag ska göra... han svarar mig och ignorerar mig inte men han undviker att logga in där vi KAN ha kontakt....

• Anonym (Älskarinna)
    HansFinaFruga skrev 2017-07-06 15:59:12 följande:

Okej... ja dagens jäkla appar.

All jäkla integritet och smusslande.

Jo jag tycker du ska ignorera honom och kontakta henne. Att han säger att tänker på att din man kommer få veta är nog bara bull shit. Det är en trovärdig anledning, visst, men också en toppindanflykt för att få dig att hålla tyst.

När jag misstänkte mitt ex målade jag upp otrolig vrede i huvudet om jag skulle få svart på vitt. Ja, jag misstänkte förhållandet en tid. Men när hon och jag pratade och hon la upp alla kort på bordet så va jag lugn. Väääääldigt lugn. Men ja... det gjorde ont, men de mest smärtsamma försvann inom mig när jag fick veta sanningen och slapp leva i ovisshet och dessutom att jag inte bara inbillat mig.

okej. men ska jag inte säga det till honom? att jag vet att han bara hittar på. jag vill inte låta honom komma undan så lätt! men orkar inte med hans fru för hon är verkligen jobbig när hon väl är igång och hon har fått många bevis. han hade en bild på oss där vi kysser varandra och samtal har hon hört som hon även skcikade till mig där HON hotade mig med klippet att hon skulle skicka det till min man. så ja gvet inte om det bara är en ursäkt han har eller om det stämemr för hon hotade mig förut.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (mmm) skrev 2017-07-06 15:59:40 följande:
    Men bara sluta TS! Det låter rent sjukligt att du skriver från anonymt nummer för du bara MÅSTE få ett svar från honom. Fattar du inte att hans frånvaro av svar ÄR ett svar!

Om du fortsätter kommer du framstå som en stalker. Bara totalt ignorera honom, Låtsas att han dött. Som någon annan skrev innan: varför låter du honom ha kontrollen? Du kan så lätt ta den istället. 

Och om jag var du skulle kan kontakta hans fru och även berätta om den där andra tjejen och ja, allt du vet. Skriv ett brev till henne om du inte har hennes mailadress. 
    okej. jag skrev från mitt nya nummer som han redan hade fått.
    men. på den där hemsidan.. ska jag bara låta det vara ? eller blockera honom?
    jag skulle kunna skcika en kukbild till henne. man ser att det är hans kropp.
  • Anonym (Älskarinna)

saken är att han har bilder även på mig.

• Anonym (Älskarinna)
    HansFinaFruga skrev 2017-07-06 16:07:42 följande:

Låt honom bara vara då. Du måste inte höra eller se orden för att ta det beslutet.

Du vinner bara av att ignorera, eftersom han mister sin kaka som han både ville äta och ha kvar.

okej. ja vilken tur att jag inte har bombat honom där vi KAn ha kontakt på hemsidan. har endast skickat en låt till honom, igår . han tror säkert att jag har bombat honom och skrivit en massa saker där kanske därför han inte loggar in, undviker konfrontationer. haha! när han loggar in senare i framtiden ser han att Kah inte frågat något. men fan låten handlar om att man saknar någon.. där förlorade jag ändå ?

nej ska inte kontakta honom mer. kanske ska behålla bilderna. och överraska henne inom en snar framtid ändå.
  • Anonym (Älskarinna)

när han först bestämde sig för att radera mig och vi återtog kontakten var han som vanligt och ville bestämma träffen som aldrig blev av. men nu helt plötsligt ångrade han sig igen? förstår ingenting..

• Anonym (Älskarinna)

tack för att ni svarar mig. min ångest försvinner och mår mycket bättre av era åsikter, ärliga folk!

• Anonym (Älskarinna)
    Anonym (mmm) skrev 2017-07-06 16:25:46 följande:

Han är en böld i ditt liv, han är varet som gör dig sjuk! (Om du tänker så kanske det blir lättare att tänka bort honom)

Får tänka tillbaka till den gången jag såg honom ha mat mellan tänderna.... :(
    eller när det började lukta när vi hade sex...han smög fes tror jag .. för det var helt klart inte jag  !  nä fy hur kan jag älska honom . xD 

• Anonym (Älskarinna)

Uppdatering för er som är intresserade.

Helt plötsligt får jag en dag ett flertal samtal, svarar sedan för att det kanske är något viktigt.

Det är hans fru. Trots att vi inte haft kontakt nu den här tiden. Hon ringer och hotar med att skicka alla bilder på mig till min man om jag har kontakt med hennes man en mer gång till.

Hon var jätte skakig och bara gapade i telefonen medan jag bara var tyst och lyssnade. Jag sa bara att vi inte haft kontakt och att vill hon kan hon lika gärna skicka allt nu, men oavsett så har jag ingen mer kontakt med mannen längre.

Sen skriver även hennes man till mig att det är slut helt för att det annars bara blir problem för mig. Jag svarade faktiskt inte honom.

Så var det med det!

Svar på tråden Älskare drar sig undan