• Innlåst

För oss med bim AUGUSTI 2017

Hoppar in här oxå, har redan hoppat in i "vi med BIM i sep" men:

Har idag gått tre dagar över tiden....

Kan testet visa negativt två dagar över tiden även OM man blivit gravid?? Har inte varit med om det tidigare, men jag har läst lite att det kan visa negativt o sen bli positivt??

Någon som har erfarenhet????

• Innlåst

Hoppar in här oxå, har redan hoppat in i "vi med BIM i sep" men:

Har idag gått tre dagar över tiden....

Kan testet visa negativt två dagar över tiden även OM man blivit gravid?? Har inte varit med om det tidigare, men jag har läst lite att det kan visa negativt o sen bli positivt??

Någon som har erfarenhet????

• Innlåst
    Lilj3 skrev 2017-08-17 11:23:57 följande:

Har du koll på när du hade ägglossning? Jag hade BIM den 12:e och testade helt negativt fram till i tisdags, dvs bim+3 och då fick jag ett supersvagt streck. Min ägglossning inträffade troligtvis senare än jag trodde. (Använde inte ÄL-tester)

Tack för svar

Nja, inte helt hundra, testade ÄL test och det visade starkt men inte 100% under helgen den 29-30/7 men inget alls före o efter, så antingen hade jag ingen ÄL då o därför får jag ingen blödning nu då kanske?? Jag hade BIM 14/8, testade neg. 16/8

Får vänta o se om den kommer till helgen??
  • Innlåst
    Lilj3 skrev 2017-08-17 15:48:55 följande:

Så länge mensen håller sig borta finns det ju lite hopp :) det kan ju ta lite olika tid för ägget att fästa och sånt där. Testa igen om mensen inte har kommit till helgen.

GRATTIS, har du barn sen tidigare??

Tack, jo det ska jag, lite hopp finns ju kvar iaf???? Men ibland kanske viljan är såå mycket starkare, oroar mig lite för att jag skulle va skengravid, Hahaha....

Mår illa till o från under dagen och är kissnödig betydligt mycket oftare än vanligt, tycker brösten vuxit oxå. Men, det kan ju va mens på g?? Håller tummar o tår för en liten:)
  • Innlåst
    Lilj3 skrev 2017-08-17 16:21:17 följande:

Ja jag har en son född i februari -15. Ja det kan vara lurigt det där med symptom, svårt att veta om det är mens eller tidiga graviditetssymptom. Håller tummarna att det är det sistnämnda för dig :)

Vad kul med ett syskon????

Ja, jag håller tummarna jag med.

Borde det spela någon roll om man testar på morgonen eller kvällen?? Jag testade på kvällen
  • Innlåst
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-08-18 02:09:59 följande:

Borde du inte kunna få hjälp tidigare än efter ett år om man vet att du/ni har besvär? Dåligt annars Är lite högre koncentration av hormon i morgonurin, så lättare att tidigt få ett plus på morgonen. Har dock plussat med mina två tidigare barn mitt på dagen, fast då på BIM-dagen ungefär.

Tack,

Ok, jag testade på kvällen, det stod att man inte skulle dricka så mycket innan man testa, vilket jag självklart hade gjort så jag skulle bli nödig snabbt????

Har alltid fått plus samma dag eller dagen efter BIM, men minns inte vilken tid på dygnet jag testat då??!

Nu är det BIM+4 o ingen mens?? Trots neg test för två dagar sen.

Blir galen. Tänkte testa på söndagsmorgon igen om det är neg då så får jag ringa MVC på måndag, eller är det gyn man ringer??
  • Innlåst
    Dreambabydream skrev 2017-08-18 16:15:51 följande:

Och där kom bruna flytningar. Tror mensen är på g och att jag är på väg få ett tidigt mf. 

Vill bara gråta. Blir mitt 4:e missfall. Skall snart på middag med sambon fira hans födelsedag. Hade förberett att överraska honom jag var gravid, gjort ett paket jag skulle ge honom. Nu måste jag hålla ihop så jag inte förstår hans dag. Men vill bara slita ut hjärtat och skrika och gråta. Hur mycket skall man orka :( 

Förlåt men är bara så ledsen... 

Usch vad jag lider med dig, har läst dina övriga svar/inlägg senaste dygnet.

Det är så jag börjar gråta när jag läser, håller tummar o tår för att det ska gå vägen för dig/er snart

<3

Styrke kramar
  • Innlåst
    evve88 skrev 2017-08-19 06:02:10 följande:

Fick tyvärr missfall igårkväll :/ ville bara säga lycka till ni andra <3

Nej, vad tråkigt<3

Lider med dig????

Styrke kramar
  • Innlåst

Hade BIM i måndags, så nu +5, ingen mens. Testade neg i onsdags, alltså BIM+2??

Någon som har något råd/tips. Ska testa imorgon bitti igen, vet inte vad jag ska göra??? Har aldrig varit med om detta tidigare

• Innlåst
    Nutnut skrev 2017-08-19 10:20:48 följande:

Där kom mensen en eller Två dagar för tidigt. Skönt och lite tråkigt på en och samma gång. Egentligen är optimala månaden för mig att bli gravid september eller oktober. Pga jobb och ledighet. Hoppas att det tar sig någon av kommande ägglossningar. Lycka till alla!

Hoppas det blir i sep eller okt, så det passar in i planeringen????

Lycka till!
  • Innlåst
    TouchOfRed skrev 2017-08-19 22:51:34 följande:

BIM -2 idag. Känner inga speciella symptom än, men det gjorde jag inte med första barnet heller. Då kom symptomen i v.6. Så än så länge hoppas jag. Vet ej exakt när jag hade ÄL men vi har myst varannan dag därikring så hoppas hoppas tror jag köper ett test imorgon

Håller tummar o tår????

Uppdatera gärna
  • Innlåst
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-08-19 09:11:23 följande:

Jag blir galen! Fortfarande typ 6 dagar kvar till BIM men mår bara värre och värre. Börjar fundera på om jag är sjuk. Det är det ju så himla tidigt. Jag har världens kortaste stubin (stackars barnen idag när vi är själva), jag mår lätt illa till och från och har halsbränna till och från (trodde jag skulle spy av det igårkväll). Bröstvårtorna gör ont och jag har plötsligt synliga kärl på brösten. Alltså, om kroppen kan luras såhär vet jag inte vad jag gör... känner mig typ säker på att jag är gravid men samtidigt är det som sagt väldigt tidigt för så mycket symtom och om jag känner symtom så borde jag ju också ha så mycket symtom att test visar pos, vilket det inte gjorde i morse.... jäkla kropp!

Än finns det hopp????
  • Innlåst
    Lilj3 skrev 2017-08-19 09:48:46 följande:

Nu har jag det svart på vitt. Hoppas att det går vägen. Lycka till ni som fortfarande väntar!

Grattis????
  • Innlåst
    Anjaheterjag skrev 2017-08-19 23:22:36 följande:

Kan de vara stress och förväntan som håller mensen borta? gansla vanligt.. :(

Vet inte, förväntan absolut, stress vet jag inte?? Känner mig inte särskilt stressad. Gjorde ÄL test som gjorde starkt utslag?? Kan det göra det vid Mensdags??
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017