• Anonym (Rumpa)

Är denna rumpan fin?

Ärliga svar tack!

• Svar på tråden Är denna rumpan fin?
  • Anonym (Näe)

Inte min stil tyvärr för platt..

• Anonym (Rumpa)
    Panduro skrev 2017-07-07 09:25:23 följande:

Vad tycker du själv?

Jag är egentligen nöjd med den. Den är suddig och den ser kanske platt ut bakifrån men från sidan ser man att den putar. Det är ju sån hets nu att man ska ha stor och fyllig rumpa. Typ som en trend.. Ska man mata sig på gymmet för att få en rumpa som anses vara fin idag eller ska man helt enkelt bara vara nöjd?
  • taquine

Jisses Ja den är jättefin och platsar på någon sandstrand2017  eller kanske på intimbilder eller helkroppstråden här på FL.Du får säkert höra den är världsklass av nissarna som hänger där ;)

Goodness me
  • Panduro
    Anonym (Rumpa) skrev 2017-07-07 09:29:52 följande:

Jag är egentligen nöjd med den. Den är suddig och den ser kanske platt ut bakifrån men från sidan ser man att den putar. Det är ju sån hets nu att man ska ha stor och fyllig rumpa. Typ som en trend.. Ska man mata sig på gymmet för att få en rumpa som anses vara fin idag eller ska man helt enkelt bara vara nöjd?

Dåså! :) Är du nöjd med den så är den jättefin, oavsett vad några främlingar på fl tycker!
  • Anonym (Rumpa)
    taquine skrev 2017-07-07 09:31:41 följande:

Jisses Ja den är jättefin och platsar på någon sandstrand2017  eller kanske på intimbilder eller helkroppstråden här på FL.Du får säkert höra den är världsklass av nissarna som hänger där ;)

Tog det här för msn kan inte vara anonym annars :)
  • Anonym (rumpnisse)

Den är OK, men personligen gillar jag inte ridbyxlår och tycker de förtar mycket av det positiva med rumpor.

• Anonym (Rump-Nisse)

För liten för min smak, gillar mer fyllighet. Men annars helt ok, 5:a på 10-skala

• Anonym (nja)

Helt OK, men den ser lite dallrig ut

Svar på tråden Är denna rumpan fin?