• Anonym (Dask?  ja tack! (man))

Smisk på stjärten? Upphetsande

Vill ni ha smisk som förspel, under sexet?

Eller är det helt absurt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smisk på stjärten? Upphetsande
  • minisara

Är ganska säker på att de allra flesta kvinnor inte gillar att bli smiskade på rumpan. Men om situationen är rätt, om killen är den rätte så är det en annan sak. Då kan det vara hett!

• Anonym (Anna, 42.)

Gillar när man kille daskar sin stora och hårda kuk mot min stjärt...

• Doc H
    minisara skrev 2017-07-08 16:51:14 följande:

Är ganska säker på att de allra flesta kvinnor inte gillar att bli smiskade på rumpan. Men om situationen är rätt, om killen är den rätte så är det en annan sak. Då kan det vara hett!

Tror att det flesta kvinnor eller män hade ställt upp på lite leksamt rollspel om de bara känt sig bekväma med partnern

Ingen vill väl dö nyfiken?
  • Anonym (Rödrumpan)

Smisk är helt klart en viktig del i vårt förhållande. Får smisk både när jag varit olydig (då kan det bli riktigt hårt) eller som förspel till sex (mer lagom hårt) eller också daskar när jag blir tagen bakifrån. Helst vill jag ligga över hans knän när jag får smisk, oavsett som bestraffning eller förspel. Vi har många rollekar där jag får smisk, tex pappa/ olydig tonårsdotter, lärare/elev mm.

• Anonym (Lina)

Hade länge svårt för smisk då jag fick smisk ända upp i tonåren av mamma och pappa. Men när jag bearbetat det upptäckte jag hur erotiskt smisk kan vara i samband med sex. Men absolut inte som bestraffning!

• Anonym (H)

Nej, det är inget för mig.

• Anonym (Mmm ja)

Ja det är något jag går igång på, absolut

• Anonym (Anna, 42.)

Gillar ni smisk rekommenderar jag Hans Scheikes smiskfilmer!

Underbart när han går igång med riset på rumpan.

• Doc H
    Anonym (Lina) skrev 2017-07-08 18:56:19 följande:

Hade länge svårt för smisk då jag fick smisk ända upp i tonåren av mamma och pappa. Men när jag bearbetat det upptäckte jag hur erotiskt smisk kan vara i samband med sex. Men absolut inte som bestraffning!

Mysigt

Straff... Jag daskar ingen ofrivillig, det måste finnas ett samtycke i rollspelet

Även om det är ett "straff" för "olydiga"
  • Anonym (Reptilhjärnor)

En kk som gillar att få rumpan röd av mig. Ska ske bakifrån medans vi penetrerar och kallar det själv hälsosamt. Som någon här skrev tar jag det som att hon litar på mig, ett förtroende som gör att jag utan problem ger henne handflatan och smiskar lite lätt. Hon sätter gränsen.

Svar på tråden Smisk på stjärten? Upphetsande