• Anonym (Anna)

Jag vill att han ska sakna mig..

Låter som en skruvad rubrik, men jag vill verkligen få en kille att sakna mig brutalt mycket.

Han gillar jakten av mig, han gillar fantasin av mig, men han vågar inte satsa på mig. Jag tänker inte böna, be eller gråta över det. Jag har däremot sagt att jag har tröttnat på vår "flört" eftersom den inte leder någonstans. Han ville ha en dag på sig att fundera på vad han sysslade med, det fick han. Men som väntat hörde jag inte av honom.

Jag kommer absolut inte höra av mig till honom. Men däremot vill jag att han ska sakna mig galet mycket!

Men hur gör jag det utan att kontakta honom? Jag har honom på några sociala medier.

• Svar på tråden Jag vill att han ska sakna mig..
  • Lena

Umgås med honom som vän men dejta andra öppet :p

• Anonym (H)
    Lena skrev 2017-07-10 10:18:49 följande:
    Håller med.
  • Anonym (Anna)
    Lena skrev 2017-07-10 10:18:49 följande:

Har försökt ha honom som bara vän men han kan liksom inte hålla sig där.

Det är lugnt ett par veckor, sedan är det sexuella anspelningar och flörtande hej vilt. Det är det jag har fått nog av. Ok om man håller på så ett tag, men sen får man liksom bestämma sig för om man vill satsa på någon eller leka vidare.

Vi har båda dejtat andra under de här månaderna som vi har haft kontakt och vi pratar öppet om det. Så det hade inte gett någon effekt att dejta någon annan tyvärr.

• Lena

Då är han inte intresserad nog utan gillar att flirta.

• Anonym (Anna)
    Lena skrev 2017-07-10 11:04:51 följande:

Då är han inte intresserad nog utan gillar att flirta.

Han säger att det är något mellan oss men han vet inte vad det är. Han är intresserad, men uppenbarligen inte tillräckligt för att våga satsa.
    Vi känner varandra väl och jag vill egentligen bara övertyga hans hjärna som tvekar att jag är världens bästa och att han kommer sakna ihjäl sig om han förlorar mig ur sitt liv ;)

• AndreaBD

Det finns inget sätt att få någon intresserad om han inte är det. Ta det som det kommer, var inte fixerad på honom. Du kan hitta någon annan, som är mer intresserad.

• Anonym (Anna)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-07-10 11:20:46 följande:

"Jag tänker inte böna, be eller gråta över det. "

"Men däremot vill jag att han ska sakna mig galet mycket! "

Du kan lika gärna be och gråta över det. För det hela låter helt patetiskt.

Varför ens lägga din dyrbara tid på att kommentera mitt patetiska inlägg då?

Suck, troll....
  • Anonym (Anna)
    AndreaBD skrev 2017-07-10 11:25:03 följande:

Det finns inget sätt att få någon intresserad om han inte är det. Ta det som det kommer, var inte fixerad på honom. Du kan hitta någon annan, som är mer intresserad.

Absolut, håller med dig till hundra procent.

• Mirja von Beau
    Anonym (Anna) skrev 2017-07-10 10:17:58 följande:

Låter som en skruvad rubrik, men jag vill verkligen få en kille att sakna mig brutalt mycket.

Han gillar jakten av mig, han gillar fantasin av mig, men han vågar inte satsa på mig. Jag tänker inte böna, be eller gråta över det. Jag har däremot sagt att jag har tröttnat på vår "flört" eftersom den inte leder någonstans. Han ville ha en dag på sig att fundera på vad han sysslade med, det fick han. Men som väntat hörde jag inte av honom.

Jag kommer absolut inte höra av mig till honom. Men däremot vill jag att han ska sakna mig galet mycket!

Men hur gör jag det utan att kontakta honom? Jag har honom på några sociala medier.

Jag tycker synd om dig, och det gör han väl också.
  • Farfallos

Tror det är svårt att åstadkomma det du vill.

Men så var det ju det där spelet.... I den killens kläder så hade jag verkligen varit tveksam till dig, för han märker att du håller på med något slags spel. Kan tänka mig att han finner dig attraktiv på något sätt, och vill ha lite enkelt sex ibland, men drar sig för att kontakta dig eftersom du är märklig. 

En hypotes bara eftersom jag inte känner någon av er. Men tänk tanken.

Svar på tråden Jag vill att han ska sakna mig..