Inlägg från: Anonym (Bikille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bikille)

Hetro man som vill bli avsugen av annan man?

Ja jag känner igen det där, men jag har sedan länge erkänt för mig själv att jag inte är heterosexuell....undrar när du kommer till insikt om att heterosexuella inte vill ha sexuella aktiviteter med andra män.

Det är för övrigt riktigt skönt att bli påsatt också, prostatan får stimulans och man kan bara ligga o ta emot. Väldigt annorlunda mot att vara med tjejer.

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-07-11 08:18:33 följande:

Får du orgasm av prostatastimulansen? Jag är själv hetero, men känner mig lockad av att få prostatastimulans. Jag har förstått att orgasmerna kan vara skönare än av samlag.

Nej, inte av enbart prostatastimulans. Men det krävs otroligt lite stimulans på kuken för att komma, när jag får prostatamassage, och jag får väldigt kraftiga orgasmer (händer att jag blir alldeles skakis efteråt).

Annorlunda mot samlag helt klart, och ombyte förnöjer, men jag vet inte om jag skulle säga att det är bättre.

Det finns massa heterokillar som gillar prostatastimulans. Det är ju inte kopplat till sexualitet, utan snarare anatomi. Så kör på och testa du.
Svar på tråden Hetro man som vill bli avsugen av annan man?